GPS-hållare - typ sådan som
Navigon gjorde åt iPhone men där den inbyggda billaddaren inte funkar för Desire eftersom uttaget bak är annorlunda. Fick lämna den snällt tillbaka till El-Giganten pga det.
Billaddare (HTC CC-C200 Car Charger - MicroUSB) - har själv köpt en för 219 spänn (lite väl saftigt, CDON?). Kanske kunde ni bräcka CDON och andra genom att sälja den för 150 spänn istället?
InvisibleSHIELD (Full-Body, Screen) - Ha båda varianterna dock till ett bättre pris än de andra. Kanske 149 kr för Full-Body och 100 kr för Screen?
Accessoarer - Väskor, skal och annat lull-lull som man kan köpa. Kanske ett skyddande gummihölje i diverse färger som skyddar/dämpar mobilen och på så sätt minskar riskerna för en eventuell skada när man tappar den?
Det där med batterier kan jag säga så här: Efter att ha noga läst igenom
denna tråd var jag inte alls lika sugen på att köpa batterier pga att man aldrig kommer upp i den lovade effekten som denna tredjepartstillverkare anger. Därför tror jag det är bortkastade pengar. Dessutom vet jag inte heller om garantin ryker i och med att den externa komponenten i fråga är ej original.
Click to expand...