Det var ett mindre projekt att begära och få till återbetalning av min förbeställda U11+ från htc club! Fyllde först i mailformuläret på htc hemsidan, men har inte fått svar på över 48 timmar, skrev meddelande om återbetalning till htc Sverige på Facebook. Fick svar att jag skulle ringa till htc kundservice (fick det "hemliga" numret).
Sagt och gjort ringde nummer 020980788.
Väljer tonval, först 1 och nästa meny trycker 3 (rösten pratade knackig svenska med asiatisk brytning).
Kom fram direkt till kundservice, men behövde prata engelska då det är internationellt "help center"

fick fram vad jag ville på lite halvknackig engelska haha, hon sade att de ska ringa upp i slutet av dagen för att fixa med återbetalning under tiden.
Runt 16 tiden ringde samma person upp från ett udda landsnummer (som hon förberett mig på), nu gav hon mig raka besked att ordern är ångrad och återbetalning i full gång (kommer imorgon fredag eller på måndag)
Ni som tvekar på att avbeställa vet ju nu processen, men det är nog enklare att vänta på er lur som ni förstår haha

Click to expand...