Huawei Band 4 Pro

Diskussion i 'Wearables' startad av nixe, 3 sept 2020.

  1. nixe

    nixe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2020
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Hej är det någon som har erfarenhet av Huawei Band 4 Pro? Är det något att ha eller ska jag köpa en MI 5 istället?
     
  2. king_heisenberg

    king_heisenberg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2014
    Inlägg:
    358
    Mottagna gillanden:
    629
    Operatör:
    Telenor, Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor, Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Antar att detta har löst sig nu, men om någon annan har samma fråga så svarar jag ändå.

    Jag har inte läst på om MI 5 men fick en Huawei Band 4 Pro med på köpet via Amazon när jag köpte ett par huawei lurar.

    Hade inte tänkt öppna den men sambons garmin klocka är inne på reperstion nu så hon använder den.

    Har själv en huawei klocka som jag jämför med bla.

    - Den är rätt plastig, ingen bra skärm - lite liten om vill ha mer info utan att scrolla. Musik styrning verkar bara funka med huawei egna app.

    + mäter pulsen konternuerligt, visar notiser,
    kontrollerar sömnen, kan spåra via GPS på telefonen när du går en promenad osv.
    Bra batteritid och laddar snabbt. Långt armband så bör passa alla.

    Jag är förvånad över hur mkt den lyckas göra så jag skulle rekommendera den iaf för någon som vill ha en billig version av ett smartband.

    Då jag ej har den på min egna telefon så vet jag ej hur den syncar till andra finess appar osv om det nu är önskvärt. Använder själv en huawei watch gt 2 pro å p40 pro så är redan insyltad i huawei ekosystemet
     
    R3b0rn gillar detta.