Säljes: Huawei p9 med skadat linsskydd

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ___monk___, 2 maj 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ___monk___

    ___monk___ Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2015
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Har en grå P9, 32gb som jag haft ca 2 månader. Väldigt trevlig telefon och gillar kameran skarpt men som vanligt så börjar det ändå krypa i fingrarna efter något nytt att testa.

    Tyvärr har den mött ett golv vilket gav tydliga avtryck på linsskyddet. Spräckt på vänstra sidan med lite sprickor som går ut över glaset. Ingen repa som påverkar kameran (även om det ser ut så) och med skal på så märker man knappt att det är där.

    Kartong med laddare, hörlurar och flip cover finns. Har även ett till skal (iZound Hardcase) som också följer med.

    säljes för 2000:- eller bud.

    Kan även tänka mig byte mot annan telefon. Pengar emellan åt båda håll kan vara aktuellt vid rätt telefon. Intressant kan vara honor 8, xiaomi mi5, iphone 6/6s, zuk z2 pro men kom med förslag så får vi se vad det kan bli.
    Har en Surface Pro 1st gen som ev kan ingå i ett byte mot något dyrare om det skulle vara intressant.

    Och självklart förbehåller jag mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte sälja alls.

    Finns i Umeå men kan skicka mot förskottsbetalning. Omdömen finns på min sida.

    IMG_0131.jpg IMG_0132.jpg IMG_0130.jpg IMG_0129.jpg
     
    Last edited: 3 maj 2017
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.