"Update: Article updated to reflect that the build of Android Wear 2.0 currently being distributed is for approved testers only and is not the final public release." https://www.neowin.net/news/android-wear-20-rolls-out-to-huawei-watch
Hm kör du android wear 1.x? Kommer tyvärr inte ihåg om den gjorde det för jag körde bara det någon timme innan jag la in previewn för AW2. Där vibrerar det.
Har du satt appen android wear att inte vara med i batterioptimering? Inställningar, batteri, batterioptimering.
Är denna klocka värd att köpa idag? Hade helst velat ha Huawei Active versionen men den känns alldeles för dyr? Vilka andra tips har ni? En renodlad träningsklocka är inte intressant.
Ja, den står sig idag. Jag har haft min nästan två månader, jag funderade på att invänta nya modeller men anser att det är mycket pengar för en klocka. Ska jag leta efter något fel på klockan så är det batteritiden, kan säkert förbättras om jag sänker ljusstyrka.
Det enda som kommer göra klockan omordernf avsaknanden av nfc, i takt med att utrullning av kontaktlösa betalningar är på gång i allvar undrar 2017.