Problem: Hur få stopp på en mailbilaga.

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Isakare, 20 jun 2012.

1. Isakare

Isakare Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fixade en gmailadress, knappade in den i telefonens (samsungs) mailpogram, såg inte att det redan fanns en app för gmail direkt.

Fick ett mail i morse med bild i själva mailet och en PDF bilaga, inget av dom öppnades, det bara står och tuggar.

Kollade direkt i gmail och där kom både bilden och bilagan upp utan problem.

Så jag raderade mailet i mailporgamet, men telefonen tuggar fortfarande efter PDFen, den finns i rullgardinsmenyn, men jag hittar inget att avbryta (det fanns i mailet men svarade inte) klickar jag på det i rullgardinsmenyn händer inget mer än att menyn stängs.

Detta är även en allmäm fråga om saker i rullgardinsmenyn, hur raderar men det som dyker upp på ett enkelt sätt, tex en facebook avisering, utan att öppna facebook och kolla på det.

2. Isakare

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Edit: Det dök upp en annan avisering i rullgardinsmenyn, då kom knappen "Ta bort" upp, knappen tog bort aviseringen, men inte "hämtar PDF 0%"

3. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    335

MINA ENHETER

Prövat starta om mobilen och tagit ut batteriet? :)

Annars får du väl pröva rensa data för mailprogrammet, och rensa cache Partition (stäng av mobilen, håll in volym upp, hemknappen och powerknappen tills du kommer till en meny där du väljer "Wipe Cache Partition").

Pröva dessutom att försöka hitta nedladdningen med en filhanterare! Om den BÖRJAT ladda ner så att det finns en fil kanske det hjälper att ta bort den, om möjligt!

4. Isakare

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo det försvann när jag stängde av telefonen, men jag fick ett nytt mail på eftermiddagen, och det var samma sak. Frågan är varför den gör så ??

Jag får väl gå in och radera kontot, så är problemet ur värden, posten kommer ju på gmail iaf, men det vore kul att veta vad problemet är.

5. Galaxxy

Galaxxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Jag får också liknande problem ibland, men då till exempel att den blå wifi-delningsknappen är på när jag stängt av internetdelning. Även om det inte är samma problem så är det liknande.