Hur funkar appen "Easy Wakeup"

Diskussion i 'Off Topic' startad av Dockland, 12 jan 2012.

1. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Din poäng med tråden var?

2. DreamHawk

DreamHawk Android Medlem

Mottagna gillanden:
    419
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7
    ROM:
    IOS11
    Telefon 2:
    Google Galaxy Nexus
    ROM:
    LineageOS
    Att han ville veta hur appen fungerade? Det borde du ju upptäckt :-\

Sent from my Nexus S using Tapatalk

3. Snusdus

Snusdus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    259

MINA ENHETER

Är inte tråden felplacerad?

4. Cee

Cee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Jag har kört en liknande i en dubbelsäng. Hade min längst upp vid hörnet av min sida, det funkade bra. Byter man plats i sängen så kommer den ju självklart att spela ut sin funktion dock.

Finns armband man kan bära runt armen som mäter ungefär samma sak, de borde passa bättre då. Dock så vet jag inte om de funkar tillsammans med någon android-app.

5. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Hade du sagt att du sov med en annan i sängen, plus en hund, och att ni byter sida mitt i natten hade det vart enklare att ge ett bra svar ;)

Apparna fungerar för de allra flesta. Jag sover på min sida av sängen och min flickvän på sin. Har har testat sensorerna och ställt in dem efter hur mycket sängen rör sig när hon t.ex. vänder sig om. Ligger jag i sängen så händer det inte så mycket alls med sensorerna på min sida.

Jag upplever att jag vaknar vettigare. Mina inställningar är att jag först måste uppnå en förbestämd minimisömn (7,5 timmar) innan den skall gå igång. Efter det får den väcka mig max 30 minuter innan jag ställt klockan.

När man sover djupt ligger man still. När man börjar vakna rör man på sig. Oftast. När jag rör på mig så drar larmet igång och man bryter inte djupsömnen lika ofta som när man bara dra igång ett alarm hipp som happ.

Jag kör med denna:
    https://market.android.com/details?...51bGwsMSwxLDEsImNvbS51cmJhbmRyb2lkLnNsZWVwIl0.