Sådär, har nu provat att leka lite i google drive på plattan och trycker att appen fungerar mycket bättre nu än förut. Vet inte hur bra den är på att göra avancerade uppgifter men enkla uppgifter som att skriva text och ändra text mm. fungerar i alla fall utmärkt. Om det är något speciellt du vill att jag ska prova på någon dokumenttyp så säg bara till.
Jag har absolut inte några problem med google drive, och med tangentbordet/dockan är det smidigt just att skriva. Går snabbt. Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300TG via Tapatalk 2
Köpte den. Är nöjd men väntar på dockan. Ett mystiskt fel har den dock. Det finns ett öppet nätverk i mitt hus som jag (eftersom jag är nyinflyttad) surfar lite på just nu. Den vägrar ansluta. Det samma gäller min androidtelefon (Samsung Galaxy II). Jag fattar inte varför den inte vill ansluta -- alla mina andra enheter klarar ansluta. Någon som har samma problem med öppna nätverk och som vet vad man kan göra åt det? Finns det någon lämplig app som kan hjälpa mig? Ola
Då borde det inte gå att koppla upp med min laptop, min Ipad och lite andra enheter som jag har. Eller? Jag har egentligen ingen detaljkunskaper i ämnet Jag misstänker att signalen är för svag för Androidenheterna. Inga vetenskapliga tester, bara en magkänsla.
Android enheter har nog lika stark wifi signal som andra enheter. Jo om fin roter är låst på macadresser, så betyder det att bara enheter med godkända macadresser kan ansluta. Om det är så får man helt enkelt logga på rotern och lägga till macadressen. Så har jag gjort på mina. Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300TG via Tapatalk 2
Ok. Det är en grannes nätverk. Hen har inte godkänt MAC-adresserna för mina övriga enheter så det kan inte vara det. Det mina övriga enheter har gemensamt är att de inte är androidenheter. Alla androider klarar inte att koppla upp mot det. Skumt tycker jag.
Jag köpte min igår och än så länge funkar den fint, den hann knappt ladda klart första gången förens den var rootad . Än så länge är jag riktigt nöjd
Hej En snabb fråga funderar på att köpa tf300 med docka dock undrar jag om den klara av externa usb hårddiskar Skickat från min Wildfire S via Tapatalk 2
Ja den klarar externa USB diskar utan problem, åtminstone de som jag testat (upp till 1TB) Skickat från min LT22i via Tapatalk 2
Jag har problem med touchen emellanåt speciellt när jag kör Zen Pinball. I övrigt har problemet inte uppstått, hoppas att det är ett mjukvarufel eller spelrelaterat. Om det skulle dyka upp igen utanför Zen Pinball måste det vara ett hårdvarufel antar jag. Någon annan som lirat spelet och upplevt touch issues?
Köpte en docka idag och nu blev den ännu bättre, jag har haft ett par kina plattor innan men denna slår allt jag har haft. Riktigt nöjd är jag. Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300T via Tapatalk 2
Inte med Windows filsystem NTFS? Jag provade med FAT och Ext3 och det gick bra. NTFS läste den inte alls. Jag har provat några Huwaei 3G modem och inga funkade. Däremot svalde usb-porten alla mus och tangentbord jag testat.