Diskussion: Hur gör du?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av nire431, 27 jun 2012.

  1. nire431

    nire431 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    1 103
    Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb
    Platta:
    Samsung galaxy tab 3 10.1
    Hur använder du din sgs ? Brukar du ligga vaken några timmar extra i sängen och surfa runt? Själv brukar jag minst använda den 30 min innan jag somnar. Surfa runt här mm. Upptäckte en annan sak har kört med skal sedan dag 1 jag packade upp den, och tog av skalet idag och den känns så enormt underbar utan skal. Visst lite hal men ändå! Skulle nog faktiskt inte klara mig en dag utan den. Så vad gör du med din? :)

    skickat ifrån min Galaxy S3
     
  2. masze

    masze Android Veteran Hedersmedlem

    Blev medlem:
    5 sept 2010
    Inlägg:
    8 670
    Mottagna gillanden:
    1 714
    Telefon:
    12 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    12 Pro Max
    ganska tråkig mobil, den funkar för bra... får väl dra in cm eller något annat skit så man får börja meka..

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
     
  3. percoolio

    percoolio Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    525
    Mottagna gillanden:
    128
    Telefon:
    OnePlus 6T

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 6T
    Jag hoppas på att få lite tips här också, är nyfiken på vad man kan göra med den här telefonen som man inte kan med andra (kommer från en o2x). Hur utnyttjar folk prestandan annat än njuter av det grymma flytet?

    Skickat från min SGSIII via Tapatalk 2
     
  4. robnil

    robnil Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    1 017
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus
    ROM:
    stock
    Platta:
    Note 10
    Platta 2:
    Nexus 7
    Testa leka med en usb-otg kabel. Du kan trycka in mus, tangentbord, hårddiskar, dvdspelare (tror jag), spelkontroller osv.

    Igår kollade jag en hel långfilm i sängen (xvid 720p) strömmat över nätverket från nasen via ES filemanager och MX Player pro. Upplevelsen med hörlurar var helt jämförbar med att sitta i soffan och titta på 50" skärmen. Är det mörkt i rummet och du anpassar avståndet så får du ingen djupuppfattning utan ögat inser bara bildvinklen, om du fattar hur jag menar. Skärpan är fenomenal.

    Lek lite med de olika AR-apparna som finns. Den har ett fantastiskt mycket bättre stöd för kompass och gyro, samt gps som låser nästan i realtid (jämfört med S2) så det är lite kul.

    Accesspunkten fungerar helt oklanderligt. Testa att ansluta med en laptop i bilen eller nått.

    Lek loss med kameran som är lika snabb som min gamla 30D DSLR. Kontrasten och skärpan är inte i närheten men det är ändå lite kul att den ju får plats i fickan.

    Byt launcher!
     
    percoolio gillar detta.
  5. percoolio

    percoolio Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    525
    Mottagna gillanden:
    128
    Telefon:
    OnePlus 6T

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 6T
    Tack för tipsen! OTG-kabel beställd.


    Skickat från min SGSIII via Tapatalk 2
     
  6. lindman

    lindman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2010
    Inlägg:
    199
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    Kan vara det smartaste jag läst. Kommer bli en rolig höst med lite Jelly Bean roms men nu under sommaren kommer jag bara njuta av en perfekt fungerade telefon med en massa surf och musiklyssning.