Det enda SD bygger på är "Kasta ut alla invandrare” Det är helheten av deras politik..
OKej, vad händer sen då vi är exporterade tillbaks och alla invandrare är ute ur bilden (Mig ink). What then? Vem ska dem kasta ut då? Vem ska dem hata? Smålänningarna? Sthlmare?
Men sen får man också fråga, men får SD anhängare åka till Thailand? Spanien, Egypten? Ska dem äta Pizza, Kebab, Nudlar M.m? Eller ska det bli potatismos, korv och köttbollar hela livet?
Ska dem delta i något aktivitet med världen? Ska SD anhängare lyssna på annat musik från världen än Svenska klassiker? Ja du listan kan bli nog lång …Jag uppfattar SD som Rednecks, bönder som vill inte utvecklas och tror sig med sin lilla andel i världen vara bättre än alla andra! YiiiiiHAaaaaa
Ehhh världen håller på gå under, klimatat åt helvette.. Snart inga fiskar kvar i havet.. Till och med Leon och Hajar är på utrotnings väg.. Och här sitter människor och tänker ursprung!
Ja är invandrare, driver eget.. jobbar 11 tim per dygn...haft semester 3 veckor på 4 år..Och mitt område är "hel Svenskt" där utan tvekan 65% lever på SOS och F-kassa!
Och majoriteten är Friska och "lata" helt enkelt!
Egentligen så orkar jag inte ens diskutera sånt! Men men ibland kan man inte låta bli, särskilt då SD får så pass mycket ”reklam” .. (Ekonomin går åt skogen, då ska någon pekas ut!)
Signatur
En trött invandrare, jobbat sen 8 på morg. och kör till 20:00 ikväll

Click to expand...