Hur tömmer man papperskorgen/dumpster

Diskussion i 'Xperia XZ1' startad av Stenen1, 7 jul 2018.

  1. Stenen1

    Stenen1 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2014
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    När jag flyttar ett meddelande från inkorg till papperskorgen och sedan raderar det från papperskorgen så hamnar det i något som kallas "Dumpster". När jag raderar det från denna mapp så hamnar dom igen i papperskorgen och så går det fram och tillbaks. Hur får man meddelandena att försvinna helt? Har nu över 900 liggande i "Dumpster". Vad gör jag för fel?
     
  2. hahadaoc

    hahadaoc Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2015
    Inlägg:
    237
    Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Tele2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Är det den vanliga mejl-appen du använder och vad för mejl-konto? Jag har ingen sådan folder utan allt jag tar bort hamnar direkt i papperskorgen som jag sedan tömmer och alla mejl som låg där försvinner. Låter som att det är relaterat till det specifika mejlkontot som du använder.

    Hur ser det ut som om du lägger till ditt Gmail-konto i mejl-appen och provar att ta bort något mejl då, så blir det lätt att se om det är kontot eller appen som skapar denna rundgång.
     
  3. Stenen1

    Stenen1 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2014
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Tack för svaret. Ja jag använder vanliga mejl-appen. Jag använder Tele2 som huvudkonto plus ett från Telefonica och bägge har detta problem. Bra ide--ska skaffa ett g-mail direkt och prova.