Hybridapp eller nativeapp

Diskussion i 'Frågor och support' startad av nyfikennu, 8 jan 2014.

1. nyfikennu

nyfikennu Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gå tillbaka Swedroid Forum | Nordens största Android-community > Swedroid Market > Jobb och tjänster
    Ladda om den här sidan Hybrid-app vs native-app

Välkommen nyfikennu.
    Du var här senast: 2014-01-02 klockan 14:04
    Privata meddelanden: 0 olästa, totalt 2.
    Swedroid.se Wiki Kontrollpanel Nätverk Nya inlägg: 3692 (i 595 trådar) Nya inlägg i Sök Snabblänkar Logga ut

Svara

Share Twittra! Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
    Gammal idag, 21:38 #1 - (Permalink)
    nyfikennu
    Baby Droid

Reg.datum: sep 2013

Tack: 0
    Tackad 0 ggr i 0 inlägg

Hybrid-app vs native-app
    Jag undrar om någon har erfarenhet att skapa en hybridapp som man kan använda offline. När jag läser om den så tycker vissa att den blir lika bra som en nativeapp och vissa att den fungerar dåligt. Vi planerar att köpa både programmering och animering men är osäkra på om apparna ska göras som hybrid- eller native-app. Om vi har förstått rätt skulle en hybrid-appslösning vara billigare än att göra native appar för ios resp android. De planerade apparna kommer inte att använda sig av t ex kamera, gps.

Ser köparen/användaren någon skillnad dvs kan de avgöra om det är en native- eller hybridapp vid köp från Apple Store resp Google Play.

Syns någon skillnad vid användandet?

Vid uppgradering/buggfix ser det ut / fungerar det som vid native app

Övriga tankar

Är det någon som har erfarenhet skulle jag bli MYCKET glad om du kan berätta.
    nyfikennu är uppkopplad nu Rapportera inlägget Redigera/radera meddelande Svara med citat Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på det här inlägget