i5700 billigast?

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av Cliddo, 9 mar 2010.

  1. Cliddo

    Cliddo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jan 2010
    Inlägg:
    273
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Tjena!

    Var får man tag på i5700 billigast? :)
    Ska försöka snacka till mig något fint pris imorgon hos Telia.

    Men kan den köpas utomlands? Billigare? Typ som jag gjorde med Nexus one via borderlinx.
     
  2. thefastlife

    thefastlife Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag betalade 2200kr för min. Då med telia max 25, 18mån bindningstid och så var det lite andra kampanjer + 10% rabatt. Så du kan ju gå efter det priset :)
     
  3. Cliddo

    Cliddo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jan 2010
    Inlägg:
    273
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Okej. Jo, tjejen har ju Max 25 obundet så det går nog att fixa! Den är till henne :)
     
  4. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

  5. perco

    perco Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag köpte min från tyskland för 2680kr inkl. frakt och då helt olåst och unbranded. Det är bara kolla in prisjakt så hittar ni billigaste stället.
     
  6. sklp

    sklp Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 mar 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej, jag funderar också på att köpa en Spica.

    Har kollat på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=526607&c=all och det är ju ett gäng tyska butiker som är billigast. Är det någon som har koll på hos vilken av de butikerna som man får lägst totalkostnad( dvs inkl frakt). Man får inte så bra överblick av listan kanke ;-)

    Tacksam för svar
     
  7. Qvo

    Qvo Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2010
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Katshing.se, med abonnemang blir det billigare.
     
  8. ffodil

    ffodil Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2010
    Inlägg:
    1 023
    Mottagna gillanden:
    412

    MINA ENHETER

    Har köpt en Desire, så min Spica är till salu, i nyskick.
     
  9. Danneman101

    Danneman101 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2009
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Köpte min olåst på eshop247.se för 2670 kr. Borde komma på torsdag, men vi får väl se hur seriösa de är. Återkommer om ngn är intresserad.
     
  10. Cirap

    Cirap Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    456
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    var in på Telias butik på Sveavägen i stockholm, 2095kr kontant samt bunden till Prata på Surf Alltid för 98kr/mån
     
  11. sfa

    sfa Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 mar 2010
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    2928kr inklusive frakt från Pixmania. Fick en fransk telefon :) heh.
     
  12. robber

    robber Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2009
    Inlägg:
    1 233
    Mottagna gillanden:
    303

    MINA ENHETER

    Eller så köper man en telialåst på blocket för 1500kr och köper ett unlocksim på ebay för 20kr...

    /R
     
  13. polxlt

    polxlt Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Köpte min på teliabutiken för 1895:- fick ett billigare abonemang än det jag tidigare hade, betalar 49:-/månad nu, tidigare 69:-/månad
     
  14. gahrgamel

    gahrgamel Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 mar 2010
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER


    Har du lust att berätta mer om ditt abonnemang? Betalar du en förhöjd månadsavgift utöver de 49 kronorna? Jag har nämligen, likt du hade tidigare, ett Telia-abonnemang med en månadsavgift på 69 kronor, så om man kan få en ny Spica för under 2000 kronor OCH sänkt månadsavgift hade det varit kanon!
     
  15. polxlt

    polxlt Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hade som sagt tidigare ett abonemang på 69:-/månad ingen mer avgift
    När jag gick till Teliabutiken upplyste försäljaren mig att byta abonemang till 49:-/månad, exakt samma förutsättningar som tidigare bara en billigare månadsavgift,ingen förhöjd månadsavgift
    I och med detta, att jag bytte abonemang och låste upp mig på 18 månader fick jag köpa telefonen för 1895:-.Det var även då kampanj på telefonen.
     
    Last edited: 30 mar 2010
  16. mikael_in_action

    mikael_in_action Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2010
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag köpte på MediaMarkt för 3285 (prismatchat mot OnOff) och fick då en bonuscheck på 300 att handla för.

    Förmodligen har jag betalat mest av alla. Men jag fick en svensk telefon utan väntetid. Brukar för det mesta handla på nätet till billigaste EU-priset, men då jag haft lite strul med vissa prylar på senare tid kändes det tryggare att handla mobil lokalt. Det känns ganska troligt att det blir nåt strul med den de närmaste två åren :)
     
  17. robber

    robber Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2009
    Inlägg:
    1 233
    Mottagna gillanden:
    303

    MINA ENHETER

    Köpte min för 1500kr beg men med skyddsplast mm kvar. Tycker jag var en bra deal.

    /R
     
  18. Nalleman

    Nalleman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag köpte min på http://www.mobilsscan.se/, 2000 kr

    betalar 19 kr i månaden med tele2 + 29kr för 200 MB surf. (beställ på tele2.se): 50 kr fast avgift + det jag ringer för (79 öre + 19 öre per påbörjad minut, 19 öre sms). Det var det bästa jag kunde sy ihop på egen hand.
     
  19. Pjodor

    Pjodor Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2010
    Inlägg:
    737
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

    Jag har varit intresserad av en Spica ett litet tag nu och tittat runt vart den möjligtvis skulle kunna vara billigast och genom prisjakt så ska eshop247 vara biligast. Men mobilsscan.se var ju mycket billigare ändå. Undrar bara vad som menas med "B-Grade : Innebär att Produkten har varit ute hos kund, demo-ex. etc, och av någon anledning kommit tillbaka till tillverkaren.
    12månaders garanti." och om det är någon risk att det är fel på mobilen man får eller att den inte funkar lika bra som om man köper den någon annanstans.

    Jag kan också passa på och fråga om någon kan säga om eshop är bra, har aldrig köpt något där ifrån.

    Tack på förhand.
     
  20. Nalleman

    Nalleman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag gick in i butiken och tittade på den. Den såg helt oanvänd ut och skyddsplast kvar både fram och bak, men kartongen var inte plomberad. Killen i butiken hävdade att han köpte in dem från Samsung och ja, jag vet inte vad man skall tro. Min kartong hade en telialogga men telefonen är olåst. Min telefon har fungerat bra och jag fick ett juste kvitto, men jag hade nog inte själv velat köpa om jag inte hade fått prata med killen själv och hålla i luren.