@Snigel1: Om det är nån som är hjärntvättade fanboys så är det Apple-fans. Anyway..fel forum för att starta en flamewar så back to topic.
Jag är lite kluven när det gäller ICS till SGS. Skall man verkligen se på mobiler på samma sätt som datorer, dvs att man skall kunna uppdatera/köra den senaste versionen av operativsystemet i flera år? Självklart hade det varit kul att testa ICS på min SGS men jag är rätt nöjd i alla fall med den som den är nu. När jag tröttnar på den köper jag mig en ny mobil och börjar experimentera med den gamla (custom roms)
Det känns som att det har blivit lite hysteri när det gäller utvecklingen av mobiler och dess operativsystem där man konstant skall jaga det bästa/nyaste. Handen på hjärtat, ni som har en "gammal" SGS, vad är det ni saknar med den? Vad är det ni kan göra med den nyaste modellen av Android-mobil/OS som ni inte kan göra med SGS? Visst...det finns kanske fler funktioner/roligare saker i ICS än tidigare, men är inte ni rätt nöjda iaf med den telefonen ni har?
Just a thought...
Last edited: 6 januari 2012