Men när man kör ICS är det naturligtvis Chrome som gäller - har för mig att du kan göra den inställning där...? På min finns svenska... bland många andra språk. Köpt från Dustin i juni 2011.
Kan du kolla var du har för imageversion och buildnumber? Min heter: image version Acer_AV041_A500_RV05RC01_PA_CUS1 Build number: Acer_AV041_A500_1.033.00_PA_CUS1 Jag har tyvärr inte svenska som alternativ. Min är inköpt på mediamarkt. Mvh Henke
Bildversion: Acer_AV041_A500_RV03RC01_WW_GEN1 Version: Acer_AV041_A500_1.031.00_WW_GEN1 Antar att WW är nyckeln här... :-)
Såg att Acer dragit tillbaka OTA uppdateringen till ICS..... Skulle tydligen vara pga tekniska problem?
ok, vad är det som gör att de gör det? Det som jag har upplevt så här länge är att den fungerar mycket bättre, dock utan svensk menyspråk dock.
min funkar ganska bra så länge jag använder plattan...så fort jag lämnar den ifrån mig nån minut så stängs den av helt...konstigt, men så var det inte innan uppdatering... det verkar vara något med viloläge...nån mer som hade samma problem
Det verkar vara som så att det är ett par faktorer som inverkar på hur bra den funkar efter uppgraderingen till ICS. Om man varit och fifflat med systemet så kan det skita sig, om man har ett no name SD kort så kan det också skita sig, men det verkar som om det främsta skälet är att man har så ofantligt många appar..... Jag rensade ur min ordentligt och gjorde ett "soft reset" innan jag installerade ICS.