Det är inte bara kameran, går man in webbrowsen så är allt hel konstigt. Är absolut inte i nån stadie för varje dags användning. Synd...
Tycker att 0.9.9.3 är helt klart värt att testa.. Download update ICS DesireHD signed zip Camera funkar inte än dock
Jag funderar på om man inte kan använda rom manager? När man uppdaterar till den senaste betan? Tycker dom har kommit en bra bit på väg nu. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag använder den som daglig rom nu, saknar förvisso kameran men känns antikt att gå tillbaka till 2.3
Nice då ska jag fixa så jag får detta i helgen hörde att det skulle flyta på mycket bättre Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag väntar bara på att kameran ska börja fungera, så installerar jag den direkt. När tror ni som är insatta i arbetet att det kommer börja fungera??
Ok. Då har jag klantat till det rejält då. Sak samma får lösa det en annan dag. Systemet tjäns grymt snabbt och stabilt.. gillar det skarpt. Sent from my Desire HD using Tapatalk
en sak jag undrar, varför är google texten i sök widgeten borta? finns det någon inställning? Jag tycker den är ganska charmig och ger utseendet ett extra + i kanten
Vad kör ni för klocka till denna rom? Tycker inte den analoga va jätte snygg Sent from my Desire HD using Tapatalk