efter en timme Råka ut för rätt rolig grej. Jag wipa telefonen i söndas för att få in denna rom och allt gick ju bra och jag gick och la mig. vakna på morgon som vanlig då jag hade ställt klockan på allarm efter den tid jag brukar gå upp. satte mig i bilen började köra till jobbet. märker det var ovanligt få bilar idag :S märkte även att det inte fanns knappt några parkerings plattser. men tänkte inte mer på detta. sen såg jag kollegan jag jobbar med hade ringt mig. så jag ringde upp. han berätta att han var tvungen att åka hem igen och hämta en grej och så fråga han mig varför jag inte var på jobbet för han hade inte sett mig alls :S Jag svara att jag var på jobbet men fick fullt upp direkt.. dock tyckte jag kl blev 8a lite väl fort när jag titta på datorn. dagen gick och så när det närmades sig för att sluta så märkte jag att min kl på mobilen gick en timme efter =P att man kan vara så blind på morgon kvisten.....!
Nu börjar det hända grejer på kamerafronten Det funkar att ta kort men det blir störningar i bilden men nu närmar det sig.
var kanske lite för snabb. det buggar en hel del.... men det är på god väg nu edit: Beta 1 http://dev-host.org/8bp9i725imvf/update-LC-ICS-1.0.beta1-DesireHD-signed.zip
Ja kör virtuous quattro och idag kom de en uppdatering med fungerande kamera. Orginal kamera appen funkar inte så bra men ja använder camera360. Allt funkar fint för mig, fast ja kan inte köra gameloft spel men andra funkar Ja är sjukt nöjd, Nån omstart ibland och några appar crashar random men annars flyter de på fint http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1428047 Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Hoppas dom blir klara med sitt mål på 50000 mot SOPA så man kan få fylla sitt behov av att hänga på XDA! Har ju faktiskt lite abstinens
Håller med. Jag hoppas på att lord clockan släpper en beta 3 med fungerande bluetooth så man kan ha headset. Annars riktigt bra Sent from my Desire HD using Tapatalk
Men inte forumet . 2 pm e.t. nånting är det uppe. Men när är det tro Sent from my Desire HD using Tapatalk
Forumet var iaf öppet vid tillfället jag skrev efter att de öppnat själva sidan. Bra rom btw, fungerar utmärkt för daglig användning. Ännu bättre kommer det givetvis vara då kamera fungerar felfritt och HD-uppselning fungerar. Men imponerande är det iaf, att de lyckas åstadkomma en så pass stabil rom på så kort tid!