hej, jag undrar om nån annan har fått ett meddelande som säger följande (när man vill kolla updates): "unable to check updates at present. please try again later".
Jag får, check for updates is not avaible at this time, please check agian later Men igår funkade det, vad kan detta betyde mon tro
Körde en koll efter uppdatering idag och fick då hem Andriod 4.0.4 till min 3G Xoom (MZ601). Blev betydligt rappare måste jag säga.
MZ601 ICS OTA!!! Meddelande på min MZ601 för några minuter sen: !Update available A optional software update 71.0.45.en.EU is available (107,8MB)..... Inte trodde väl jag att lilla jag någonsin skulle få ICS!!! Det här ska bli kul...
Har laddat ner filen, men valde att skjuta upp installationen 1 timme för att skriva meddelandet ovanför. Hur gör jag för att slippa vänta en timmar?
finns det ngt ställe man kan ladda hem uppdateringen manuellt? dvs inte nyttja xoomens autoupdater? jag sitter på 3g versionen men updatern säger att jag måste nyttja wifi men jag har inte tillgång till det.
Neej de är inte sant... Åhh här sitter jag 70 mil upp på fjället... Ironiskt haha .. Den som väntar på nåt gott Sent from my Lumia 800 using Board Express
Har kört ics sen den kom. Zmooth! Förutom att streamad tv laggar efter uppdatering. mest genom webläsare men även genom svt-play. gjorde det inte med hc. Nån som har någon lösning ?