Hmm, det har du ju rätt i.. man satt liksom och hoppades att man äntligen skulle få en fart full tab.
Jag har en olåst P7510 (endast wifi) med standard ROM och inga krusiduller. OTA:n kom i morse och var ca 254 Mb. Prova via Kies, om du inte redan gjort det. Lycka till! PS. Jag är inget troll!
Har kört den italienska ics rommen sedan igår och är riktigt positivt överraskad, allt flyter på riktigt bra och den är snabbare vid uppstart, ja såhär borde den ha varit när den släptes! Nu blir det definitivt att börja använda den igen och inte bara 7.7an Skickat från min GT-I9300 Blue via Tapatalk 2.0
Det var väl på tiden att det hände något nu. Satt på allvar och funderade på att slänga in någon custom rom istället men nu väntar jag nog ett tag.
jag har P7510 Wifi endast och har inte fått OTA och kan inte ansluta via kies för att söka ens (måste starta om datorn men gör annat just nu så kan inte kolla om det finns en update eller inte).
Jag köpte min GT-P7500 från Komplett i höstas och tänkte inte så mycket på vilken version det var. Men nu när plattan säger att det finns en uppdatering så upptäcker jag att jag tydligen har den italienska versionen... Trevligt...
Jag antar att det (tyvärr) ligger TouchWiz över Andriod fortfarande? Att hoppas på en "ren" ICS är väl att ta i...?
Flashade in den italienska romen med Odin vilket fungerade utmärkt. Sjukt mycket bättre flyt med ICS! Precis, Touchwiz hänger med.
Jag fick meddelande om att det fanns en uppdatering och gick då in och kollade vilken csc jag hade och där stod det precis som jag trodde inte NEE.
Ja tom tw fungerar ju smärtfritt nu med ics, hoppas på en bra JB rom snart med Skickat från min GT-I9300 Blue via Tapatalk 2.0
Eftersom den är från samsung så ligger självklart tw med. Att de skulle släppa en ren ics kan ingen förvänta. Men ren ics finns ju via AOKP-versionen och har funnits länge. Det enda som gjort att jag inte kör den är att så länge samsung inte släppt ut sin version har ingen utvecklare haft tillgång till tab 10.1:ans kameradrivrutiner. Men nu när ics kommit officiellt är det bara dagar kvar innan AOKP finns helt fungerande. Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Tycker dock att stock 4.0.4 är snabbare överlag än aokp rommen.... Skickat från min GT-I9300 Blue via Tapatalk 2.0
Ni som kört in den italienska versionen hur fungerar tangentbordet och språket? Finns åöä ? Är sugen att köra in den med odin men bara om det funkar med språket.
Du väljer språk precis som vanligt så allt är på svenska Skickat från min GT-I9300 Blue via Tapatalk 2.0