GT-P7500 - Italy PDA: P7500XXLQ8 CSC: P7500OXALQ8 Version: 4.0.4 Date: 2012-07-11 Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom kan man ladda in den där på min svenska platta ? går det att få språk på svenska då eller blir det Engelska som bäst ? vill ha in ICS ju och vill inte roota och dona
Om du skulle läsa tråden skulle du få svar. Ja, det går att ha även svenska som språk i denna version.
Och tyvärr är det sådana som du och med ditt argument som dödar många forum och trådar. Man blir lätt trött när info finns i vart och vartannat inlägg men likt f-bannat spammas trådarna med inlägg som ditt. Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Nu när man ordnat ics, hur gör jag när den nordisk uppdateringen kommer. Är det bara att uppdatera med plattan som vanligt eller kommer den att gnälla?
Kan du försöka ladda upp apkn här? Skulle vara så sjukt snällt, har letat i flera veckor efter en fungerande ebook reader till min gtab!
Nej varför det? just 7510:an har ju fått ganska många custom roms, det är ju vi med 3g-versionen som har det tufft ;-) Har du testat någon custom som bygger på UK-versionen? Eller varför inte UK stock? Eller har du en branded-tab?
Uk versionen är inte custom, det är stock ICS. Vilken även fungerar till amerikanska plattor. Sedan fungerar cm10, dvs jb, bra, trots att det är en tidig version. Men vill du hellre tröska på med hc så är det ju din förlust. Både stock-ics och custom jb får plattan att fungera tiofallt bättre. Det är vin många som kan vittna om. Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Jag kör italienska ICS, fick svenskt språk och tgb deafult efter flash. Borde vara samma med UK. Plattan blir mycket trevligare med ICS, tveka inte!
Allt fungerar precis som det ska. Bara att slänga in och tuta och köra! Alla språk finns där och det är bara att konfa som vanligt.