Enklast är nog att bara flasha in via Odin. Annars får du vänta tills den kommer i Sverige. Kör själv den polska rommen versionen, funkar utmärkt!
Haha! Jag har alltid sagt att Mac är för de som är för dumma att äga en dator. Tror att jag snart kan placera mig inom den kategorin. ;-)
Nu är det bara å påbörja nedräkning inför Jelly Bean, kommer nog att släppas Q4 2014.... Eller så blir vi utan. / Erol
Har kört den italienska ICS sen den kom ut i somras, men tröttnade här om dagen. Flashade in [ROM][JB][CM10] Android 4.1.1 - CyanogenMod 10 Preview och insåg ganska snabbt att jag aldrig kommer gå tillbaka till en Samsung-rom igen. Även om 4.1.1 rommen jag kör, är långt från färdigutvecklad och har ett par mindre buggar, så är den så mycket bättre än Samsungs 3.x.x/4.x.x-rommar. Mycket bättre flyt, allt känns dubbelt så snabbt och så slipper man allt bugg i webläsare och mailklienter, dvs. att markören hopar runt lite som den vill och placerar ut bokstäver i sin egen ordnig. Dessutom har jag återigen vettig batteritid, iom uppdatering till ICS så halverades min batteritid. Nog om detta... Men Samsungs rommar och deras kundvård/tid det tar att släppa uppdateringar är pinsam!
En tips till Samsung är att om man vill göra en "iphone dödare" så är ett bra steg att uppdatera liiiite snabbare...
Förstår inte heller hur Samsung Sverige kan vara så enormt långsamma. De måste ju gjort något radikalt fel ifall varje språkanpassning skall ta ett halvår! Tyvärr så sitter jag på en 7500 så det finns ju ingen ICS till den ännu.....frågan är hur mycket senare den skall komma....
Språkanpassning finns för längesedan, jag kör med den baltiska versionen och allt är på svenska då jag valde det. De olika regionerna beror nog mer på operatör-nätanpassning, här finns det olika frekvenser att hålla sig till , ja det gäller väll för 3G versionen. Sen kan det säkert finnas andra lagar, regler och annat skit att hålla sig efter. Men språkanpassning, nej det är inte det som dröjer. Google ska ju också godkänna varje version, och med alla olika tillverkare, och alla deras produkter så kan jag nog tänka mig att det är en lång kö där med. Om ICS är så kritiskt för ett att få, ja lägg in den baltiska då (alla pratar svenska). Den italienska fungerar också, men jag finner att den baltiska är bättre. Kan beror på att Samsung släppte den lite senare och han fixa ett och annat, eller så kanske våra 3G nät är mer lika? Sen så skulle jag med 99.9%-säkerhet lätt säga att Samsung Sverige inte har nått med detta att göra. Samsung Sverige är ett säljkontor.
Du behöver inte säga liiiite, säg istället "Fort som f**n" Skickat från min HTC Wildfire S A510e via Tapatalk 2
Snabb fråga! Om man vill flasha tillbakka till Honeycomb 3.2, kan man använda samma ODIN version som vi använder till ICS?
Bara en fråga till er som redan har stoppat in ICS i era 7500. Hur funkar det med 3g? Varför jag frågar är för att jag frågade samsung på FB om varför våran uppdatering inte kom samtidigt med P7510. Svaret jag fick var att dom var tvungna att kontrollera ICS mot alla mobil operatörer...
Funkar hur bra som hellst, det är nog mer paragrager och juridik som skall kontrolleras, inte funktion. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2