Jag har kört Opera Mobile en längre tid och tycker den är bättre än stock browsern, testa den vetja.. (Jag har dock aldrig haft problem med att stock läsaren stänger ned, men jag kör en custom rom också.)
Ja, det är ju trist att det tar så lång tid för dem att få till updaten. T o m min 2 år gamla desire har fullt fungerande ics, dock flyter den inte som smör (ännu)... Får se om google släpper en nexus platta någon gång
Ja, tyvärr tar det tid.. Men bara låta tiden avgöra när den kommer. Uppdateringen kanske ploppar upp när man minst anar det;9 Kan ju alltid hoppas..
Från Asus Facebook sida... Dear valued ASUS fans, ASUS prides itself on delivering the best products to end-users, which means that we not only aim to deliver innovative products but also to continue improving the out of box experience throughout their life cycle with regular firmware updates. Many of our Eee Pad Transformer TF101 users have waited patiently for the promised Android 4.0 Ice Cream Sandwich update and we a...re delighted to announce that the first wave of FOTA updates for TF101 firmware v.9.2.1.11 started today in Taiwan. The update will FOTA in other regions soon after. Although we will announce several new innovations at Mobile World Congress in Barcelona next week, we take great pride in delivering on-going enhancements and support for products that are well into their life cycle. Thank you once again for your valued support!
Äntligen kan man börja refresha updaten igen. Är det US efter taiwan? Hoppas hoppas! Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ingen som hittat någon uppdatering än? själv kommer jag kunna testa om 2 timmar!! kommer i stort sett hänga med plattan hela natten
Ärligt talat t5ror jag inte ni kommer hitta någon uppdatering förens om minst 1 vecka, då de stod att det var i Taiwan, och så fort hinner vi inte få..) Tyvärr Men fett kommer det bli när dee kommer
Om det blir som när dom rullade ut honeycomb uppdateringar så kan vi vänta den innom få dagar. UK skal tex få den imorgon. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Typiskt, är har man väntat och så är man borta hela helgen när det äntligen kommer! Men men, det lär säkert hinna komma någon panikpatch som bonus till på söndag när jag är hemma igen, har en USA-platta!
Hur funkar det egentligen, går dom på serienummer? Så om USA får uppdateringen, kommer jag få den då också eftersom min är köpt i USA?
Säkert en combo av s/n och din ip. Dock spekulationer. Vi i norden är för övrigt med på samma sku som UK,så vem vet..kanske imorgon? Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Sist gång som någon sorts störe uppdatering satt och nattvaktades om likt denna, fast mindre då. Så fick min USA-inköpta platta uppdateringen samtidigt som jänkeland och Sverige kom bara något efter.
Fick just min 4.0.3, har en TW version men sitter på Koh Lanta i Thailand så jag tror inte det spelar nån roll vad man befinner sig. Får återkomma med intryck, men Asus har gjort en snygg Notification area, men Settings verkar väldigt segt. Kanske blir bättre efter reboot. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk