Såg att officiella retail.en.EU fastboot kommit upp på XDA idag så jag slängde in den på min RAZR, kan säga att det är extremt stor skillnad mot 2.3.6! Just nu känner jag inte ens behov av att roota telefonen!!! Fast det lär ju komma om nån dag eller två... :-P Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
http://www.eternityproject.eu/topic/117-rom-gsm-xt910europeaustraliaemea-final-eu-ics-fastboot-official-fastboot-package-for-motorola-razr/
Bakåtkompabilitet ICS till << 2.3 ? >> ICS är ju på gång, och jag undrar om mina gamla appar funkar till ICS? Detta är en fråga jag inte sett tidigare, så därför ställer jag den själv. Kör ju med en mobil som jag är jättenöjd med, någon som har svaret?
Du får kolla upp om de är ICS kompatibla. Enklast genom att logga in på googleplay siten via en pc. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Från Motorolas facebook "The upgrade is rolling out to a select number of users as part of our standard upgrade process, and will be available more broadly over the coming weeks. We expect it to have rolled out by end July and will keep you posted!"
får säga att jag tycker verkligen Motorola har lyckats med ICS. Hade en samsung galaxy s2 innan och när den fick ics så märkte man inte nåt specielt . Man vill ju känna att det är något nyare och bättre man lagt in. Det jag använt hittils så får jag säga tummen upp för Motorola. Fick vänta lite men det va det allt värt tycker jag. Klart bästa telefon jag haft , och den har blivit ändå bättre nu
Står på Motorolas site nåt om att de rullar ut England, Tyskland, Italien och Frankrike först i Euro zonen, iaf inte Sverige, så vi fär vänta ytterligare. Men det finns ju genvägar..
De som är brandade tenderar att dröja med uppdateringen då varje operatör ska lägga in sitt skit i mobilen