Är det bra att adda folk som skriver här eller ska man avvakta tills man fått mkt cash och bra equipment? Vinner jag något på att vara medlem i ett gang? :O
Adda INTE alla helt blint Det gjorde jag.. och förlorade då 50 slagsmål å dog flera ggr innan jag insåg att jag minsann minsann va tvungen att skaffa utrustning även till dom Adda folk i lagom takt så att du hela tiden har råd att förse dom med bra grejjer, och ett tips är att börja med ett gäng på 4.. sen går du upp till 9 .. sen till 14. För att hela tiden ha lite fördel mot snittmotståndaren. När man väljer en fight är det nämligen i grupper om 1-4, 5-9, 10-14, 15-19 osv... så om du har ett gäng på 9 pers möter du andra gäng i spannet 5 till 9 medlemmar. Lägg tidigt tid och pengar på att köpa hus så du får en stadig inkomst tidigt.. för det verkar vara riktigt viktigt att ha bra kassaflöde när man kommer upp i level.
Ja, gå in på setting (du hittar den på Home-menyn bredvid "?"). Klicka på Storm8 och skapa ett konto. På den nya telgonen gör samma, fast denna gången klicka på Transfer o logga in.