Jäklar vad ni är pro då, själv började man igår och har nått level 17 och har cirkus 4 miljoner på kontot, haha.
har du skrapat ihop 4 miljoner och tagit dig till level 17 på en dag är det nog du som e pro Det lät snabbt tycker jag..
Jag har precis börjat spela iMobsters på min HTC Desire, skulle bli glad om några andra skumma typer ville adda mig. Just nu bara lvl 15 men det ska vi ändra på. DNDH2K
Det är bara lägga mer resurser på real estate! Skit helt och hållet i att göra uppdrag och attackera folk å lägg ALLT på real estate ett tag framöver. På level 15 borde du ha minst 1 miljon i timmen iaf.. Det går hyfsat att klara sig fortfarande med låg inkomst men om du ska ha en chans att hänga med högre upp i level måste du börja lägga energi på real estate redan nu. Det är trist... men tuggar på bra efter ett tag. Att få upp inkomsten från 0 till 10000/h tar ung. lika lång tid som att gå från 10000 till 100000.. å de kändes ungefär lika att gå från 100000 till 1 miljon också tyckte jag. Sen efter lvl 20 blir utrustningen markant dyrare i upkeep så då kändes det lite segare igen att öka på inkomsterna. Är själv bara på lvl27 än.. och har ca: 20mil/h, vilket är för lite. Jag sitter å campar nu å köper bara real estate till jag har 40-50 mil/h innan jag går vidare. Men det borde vara fixat på bara 3-4 dar.. Tålamod är viktigt i det här liret.. ids man inte tat lugnt med levlandet tror jag man kör fast duktigt redan kring level 30-40
Nice Jag vet inte om jag e stark, men jag känner mig hyfsat stark. Typ attackerade en person nu och fick drygt 200000 sammanlagt efter att ha attackerat 4 ggr. Så jag brukar slåss o sen kämpa ihop pengar till real estates... Vet inte om de är en bra taktik, men jag är ju nub.
Började spela för några dagar sedan men gjorde misstaget att försöka komma upp i level så fort som möjligt och åkte bara på däng hela tiden för de flesta hade mycket mer utrustning än mig. Började om på ny kula igår och ligger nu på level 13 med 200K/50min och det flyter på mycket bättre nu när jag satsat på real estates från början. NH5YR5
Då är du inte Tycoon Muscle och Operative har var 60:e medan Tycoon har var 50:e. Jag började som Operative men insåg mitt misstag kring lvl 15. Orkade inte börja om då så jag bytte till Tycoon med favor points istället.