Import?

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av Lisinge, 21 november 2009.

1. Golgo

Golgo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Det stod samma status för mig på handy-schotte - ändrades aldrig, inte ens när jag fått den. När de skickar iväg den får du dock ett kollinr så du kan spåra den på GLS.

2. linkan

linkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Aha, skumt värre. Får börja kolla mailen istället då :)

3. linkan

linkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ville bara säga att jag fick min telefon igår(torsag). Så det tog alltså 4 dagar för handy-schotte.com att skicka min telefon till att jag fick den (resten av dagarna forslades pengarna mellan banker, totalt 8 dagar). Kan ju vara trevligt att få mer feedback för er som funderar på att beställa därifrån.

4. fillefilander

fillefilander Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag beställde från Expansys i måndags, pengarna drogs från mitt konto på tisdagen. På onsdagen fick Expansys degen och 22:30 lämnade paketet Marseille. Dagen efter, i torsdags kl 15:00 så kom DHL med mitt paket innahållandes en Milestone och diverse tillbehör. Bra jobbat.
    Hade jag betalt med VISA så hade jag troligen haft Mobilen redan dagen efter, men eftersom jag har VAT.nr så valde jag faktura och banköverföring.

5. Spetsat

Spetsat Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Första inlägget här på swedroid.

Tack vare denna tråd så köpte jag mig en Milestone. Beställde ifrån Handyzek, får hoppas att allt går som det skall. Blev dock inte så klok på hur man skulle betala, slutade med att jag valde det säkra för det osäkra och gjorde betalningen genom Paypal.

Var egentligen meningen att köpa telefonen direkt i Tyskland. Dock så kostade den 499€ i butikerna där vilket jag inte var så intresserad av. Via nätet och hem till sverige kostade den 431€.

Last edited: 8 februari 2010
  6. Hullabaloo

Hullabaloo Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kan jag ändra så att min milestone söker med google.se istället för google.com som den gör nu?