Säljes: In-ear hörlurar: Sony MDR-XB20EX & Sony DR-EX300IP med handsfree + Trisslotter

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 1 jul 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Säljer två olika in-ear hörlurar enligt beskrivningarna nedan. Jag har även fått två trisslottskoder ifrån Pricerunner som inte borde vara personliga, utan bör kunna lösas in av vem som helst som har eller skaffar ett spelkonto hos svenskaspel.se. Jag bjuder på en kod/trisslott för varje hörlur som ni köper, värde 30 kr. Trisslotterna är nu borta och priserna sänkta.

    Säljer ett par Sony MDR-XB20EX som inte kommit till användning mer än provlyssning på grund av att jag ljudmässigt föredrar ett par andra hörlurar. Fullt fungerande i fint skick (se bild). Alla hörlursploppar medföljer och de jag testade med är rengjorda.

    [​IMG]

    [​IMG]

    - 9 mm neodymiumelement
    - Frekvens 5–23 000 Hz
    - Känslighet 103 (dB/mW)
    - Impedans (Ohm) 16 vid 1 kHz
    - PET Membran
    - OFC-talspole (Oxygen Free Copper) för kraftfull effekt (1000 mW) i 1,2 m platt ”trasselfri”, lätt & tålig sladd
    - Guldpläteterad kontakt
    - Ett sladdhållare som man kan fästa i kläderna

    Tillverkarens produktsida;
    http://www.sony.se/product/extra-bas...rar/mdr-xb20ex

    För mer information om hörlurarna så rekommenderar jag att ni Googlar Sony MDR-XB20EX + relevanta sökord.

    Hörlurarna skickas först efter förskottsbetalning till svenskt bankkonto.

    Pris: sänkt till 175 kr skickat emot förskottsbetalning i vadderat kuvert med vanlig frimärkespost inom Sverige. Det blir ingen prissänkning på detta. Först till kvarn som gäller.


    Säljer ett par Sony DR-EX300IP med handsfree funktion & mikrofon för Apple-produkter på grund av att jag ljudmässigt föredrar ett par andra hörlurar. Fullt fungerande i mycket fint skick (se bild). Alla hörlursploppar medföljer.

    [​IMG]

    [​IMG]

    -13,5 mm neodymiumelement
    - Frekvens (Hz) 5–24 000
    - Impedans (Ohm) 16 vid 1 kHz
    -EX Monitor, samma teknik som i Sonys professionella studiohörlurar.
    - Fjärrstyrning Apple: Bakåt, Framåt, Höja Volym, Sänka Volym. Funktionsknapp för röststyrning/Siri + inbyggd mikrofon.

    http://www.sony.se/product/hps-heads...one/dr-ex300ip

    För mer information om hörlurarna så rekommenderar jag att ni Googlar Sony DR-EX300IP + relevanta sökord.

    Hörlurarna skickas först efter förskottsbetalning till svenskt bankkonto.

    Pris: sänkt till 225 kr skickat i vadderat kuvert med vanlig frimärkespost inom Sverige.

    Jag har väldigt goda omdömen på Tradera och en köpare kan få länken till min omdömessida på Tradera och kontakta mig via en aktiv auktion där för att verifiera mitt Traderakonto innan betalning. Jag har även gjort affär på forumet förut.

    Första kontakt via PM.

    Först till kvarn.
     
    Last edited: 10 jul 2013
  2. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Trisslotterna är borta. Priserna sänks till:
    Sony MDR-XB20EX: 175 kr
    Sony DR-EX300IP: 225 kr
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.