Tips: In-ear-lurar med fungerande funktioner till S3an.

Discussion in 'Galaxy S3 - Allmänt' started by Gina, Jun 12, 2012.

1. Samuel Fröhler

Samuel Fröhler Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej

Det finns många lurar men få som har äkta tre knapps funktion för Android lurar, De flesta är gjorda för iFån..

Jag nyttjar sedan en tid tillbaka Svenska Degauss Labs tre knappars modell för Android. SABOTAGE ROYALE. Funkar jättebra med min S3:a samt har en ren o fin design, plattkabel och mycket bra ljud (tycker jag). Jag har tidigare nyttjat Klipsch, Jays, Sennheiser och några standard Apple o Samsung.

Ljudmässigt är detta nog mer en hifi lur (jämn fördelat ljud, bas, diskant och mellanregister) i grunden, men mot andra lurar vi pratat om ovan har denna Extra bas.

Då denna lur är framtagen enkom för Android telefoner funkar den bra med S3:an men även den nya LG NEXUS jag precis köpt.

Summering; Det är ett galet fett drag i dessa lurar. Tycker dom är stenhårda. Funkar perfekt för Rock, Electro och annan snabb musik. Är själv en allätare. Finns säkert lurar som levererar ett ännu mer perfekt ljud för 2000 bagis, men dessa har attityd och låter dessutom helt fantastiskt, för 500 spänn!

Weblänk website
    http://www.degausslabs.com/sabotageroyale

Samt deras butik
    http://degausslabs.tictail.com/product/sabotage-royale-black-for-android

och en video på dem..
    http://www.youtube.com/watch?v=AqUsQszLbe0

/S

Degauss likes this.
  2. Tremere

Tremere Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Har en fråga ang bluetooth lurar som har en egen aktiv brusreducering.. Jag köpte mw600 men har använt dom ett par ggr pga av att personer jag pratar med hör all brus som finns i runtom i rummet, trafiken tex.. så dom har svårt att höra mig.. jag provade o byta lurar om det va nå fel på dom jag köpte så jag "fejkade" att motpartnern inte hörde mig.. så fick ett par nya.. o det är samma sak med dom nyare.. så har använt dom 2ggr.. o nu ligger dom o skräpar i lådan.

Så det jag söker är en bluetooth stereo lurar med funktioner som svara/lägga på samtal, höj o sänk av volym, o skippa låtar om det finns men inget måste...
    Tack

3. Matte_N

Matte_N Senior Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 7a

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 7a
    Telefon 2:
    Pixel 9a
    Telefon 3:
    Pixel 6
    Platta:
    ZTE Light
    Hittade mitt gamla Samsung SBH650 härom dan, laddade, anslöt på kul till SIII;an. Allt funkar.

4. Mjodroid

Mjodroid Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har nyss köpt Samsung EHS71 refined sound med svarsknapp och volym från proshop för 256kr plus frakt. Lite lagom som hittat eftersom de har ett riktpris på 129$....
    Balanced armature drivers. Mucho najsiga

5. Tremere

Tremere Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Nån som provat Samsung BHS3000...????