That's what I thought. Han gav sig dock när jag påpekade skillnaderna mellan DHD och Evo 4G. Jag kommer aldrig att förstå varför man väljer att sätta oinsatta människor på en mobilavdelning, but I guess that's just business. :-)
Om du har 21000 att avvara i månaden, tar du då in en intelligent människa, eller en dum människa? - Just det.
Säljsnack som sagt. Säljaren ville få något sålt den dagen och inte en månad senare. Månaden senare finns det andra kunder han kan sälja DHD till, och då har dom telefonen i lager också. Det är ju bättre att inrikta sig på att sälja så mycket som möjligt av äldre telefoner de har kvar i lager än att sälja telefoner som är helt nya och inte kommit in på deras lager ännu. Den marknaden kan man vänta med lite, med andra ord.
Ptja, klart att SGS är bättre än DHDn. Både har ju såna för och nackdelar. SGSen har ju mycket snabbare grafikkort, bättre display och bättre batteri, medans en DHD har bättre kamera, bättre blixt och Sense 2 bland annat.
Och det är färgerna inte på sgs? Jag fick ont i ögonen av att titta på kompisens sgs-skärm, helt otroligt onaturliga färger, och den där pentile-uppbyggnaden är bara jobbig imo, men man kanske vänjer sig Sent from my Desire HD using Tapatalk