Problem: Info om kontakt skymmer namnet vid samtal

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av Banton, 27 mar 2012.

1. Banton

Banton Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hade HTC med Sense för något år sedan, som roade sig med att spara diverse info under HTCData-taggar under Anteckning i Kontakter.

Nu dyker denna info upp, tillsammans med info om vilka grupper kontakten tillhör, när folk ringer. Vilket ju vore smidigt, om det inte dök upp precis ovanför den som ringers namn!

Jag ser alltså aldrig vem det är som ringer, om det inte råkar vara så att jag sparat en bild på dem - eller om de är så pass nya i mobilen att det inte finns någon extrainfo sparat på dem.

Hade liknande problem på min Galaxy Nexus (ICS), och nu på Xperian (Gingerbread).

Typisk grej som man blir helt galen på, för det är så extremt korkat...

Någon som har en lösning på detta så jag kan sluta svara när jobbiga polare eller kollegor ringer? Och slipper låta som en idiot när folk säger "tja!" och jag måste försöka lista ut vem det är....

Tack på förhand!

2. Bebben

Bebben Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

På min telefon så ser man namnet, fast det är väldigt litet, i den rutan som täcker för namnet på kontakten/numret.

Kunde varit bättre, men inget som irriterar direkt.

3. Banton

Banton Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Well, på min får jag psykbryt... Ingen som är med om samma sak och vet hur man fixar't?

4. Sveakungen

Sveakungen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Byt till en annan dialer, kanske Go Dialern! Finns många fler på market.