Problem: Inget ljud vid samtal

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av chi, 23 jul 2012.

  1. chi

    chi Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag har ett stort problem med min Sensation, ibland när jag ringer så funkar inget ljud. Jag hör inte den jag ringer, den jag ringer hör inte mig. Vid enstaka tillfällen har det hänt när jag blir uppringd.
    I början hände det bara när jag ringde en viss person, men nu händer det oftare och oftare. Någon som har liknande problem?
    Jag läste att det kunde vara för att man hade haft i headsetet och att man skulle prova starta om mobilen, och det har jag gjort men det hjälpte inte. Jag har kollat så att inga knappar är intryckta och så.
    Tänkte fråga er här innan jag lämnar in den, ifall ni har något bra svar på det hela. Har googlat runt på liknande problem, men har inte hittat något rörande just HTC Sensation och just mitt problem.

    Tack för hjälpen!
     
  2. chi

    chi Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Borde kanske tillägga att jag ringer med Telia, har täckning när jag ringer och det har mottagaren också.
     
  3. Poteta

    Poteta Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2011
    Inlägg:
    457
    Mottagna gillanden:
    56

    MINA ENHETER

    Jag har haft samma problem och lämnat in luren för det. Det hjälpte inte så nu kör jag rootad och problemet har aldrig kommit tillbaka igen.