Inloggningsproblem efter Rom uppdatering

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av eritor, 28 mar 2010.

1. eritor

eritor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!
    Idag fick jag lite underliga problem efter att jag uppdaterade min liquid. La in Acers officiella 2.000.16 rom eller vad det nu kallas. Hade tidigare nån riktigt gammal version, om jag minns rätt hette den 1.002.Nånting... Hur som helst, efter uppdateringen så fungerar det inte att logga in på facebook och vissa forum. Här på forumet är det inga problem, men på vissa går det helt enkelt inte. Har dubbel checkat minst femton gånger så jag skriver rätt lösen och mailadress, både på fb och forumen som krånglar.
    Provat logga in på m.facebook.com, touch.facebook.com och även www.facebook.com, samma resultat överallt, "lösenord/användarnamn stämmer inte överens" samma på vissa forum...
    Har provad med scandinavian keyboard, androids egna, ingen skillnad. Rensat ALLT i browsern, cache, password's, cookies å allt vad det heter. Inget hjälper...
    Någon som har något tips?

2. eritor

eritor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Nu gick de helt plötsligt bra å logga in på fagebook's alla sidor. Provat flera gånger och inga problem... Dock kvarstår problemet med ett av forumen. Knepigt detta.