Jag vill ha en med, är en nolla på Twitter så jag missade en av de 100000 som släptes där. Får jag invite så blir jag glad , och när jag får några kommer alla delas ut till Swedroidare!
Vill väldigt gärna också ha en invite och självklart så delar jag med mig till forumet av de invites jag får. [email protected] (Jag äter spam till mellanmål)
Tycker det verkar sprida sig väldigt långsamt.. Men när vi väl får någon här så kan vi väl börja sprida dem i denna tråd.
Skulle också bli mer än gladast för en invite! PMa gärna i sådant fall! Alla invites jag får kommer dessutom gå till fler Swedroidare! När jag fått en invite kommer detta meddelande att editeras. Har fått invite, dock inte fått wave än. Sen kommer det börja fyllas på uppifrån och ner.
Jag ger två friska njurar och min förstfödde son till den som skickar mig en invite! [email protected]
Tydligen så tar det längre tid innan nästa invite våg skickas ut av Google. När jag skrev mitt första inlägg i tråden så hade jag fått uppgifter om att det var en på G inom 48 timmar. Detta var tyvärr inte rätt, väntar själv på min invite och så fort jag får så kommer jag börja skicka ut invites till er i tråden
jag hoppas också på en invite, kommer ge mina resterande invites till swedroidare gustavsson[dot]anton[at]gmail[dot]com
Vill väldigt gärna ha en invite pm:a ifall ni får någon över Kommer självklart skänka mina invites till swedroidare
Antar att alla vet detta men även om man blir nominerad kan det ta tid. Jag signade upp tidigt, och blev "nominerad" av ett par stycken förra veckan, men har ännu inte fått något. De har haft stora problem men det senaste är att det nu rullar på bra och nya invites har skickats ut idag, men ja, det kan ta ett tag även om man blir nominerad. Två på twitter att följa om man vill ha lite status updates är: http://twitter.com/twephanie http://twitter.com/larsras Och som ni kan läsa hos twephanie så är det bara den första vågen som fick egna invites, de som kommer in nu får inte invites.
Jag fick min invite idag. Från vad jag kan se än så länge kan jag inte skicka ut invites. Det kanske dröjer innan jag kan det men så fort jag kan så kommer jag börja skicka ut i tråden här