Någon som har en invite över från tråden får väldigt gärna skicka en invite till mig, skulle göra mig grymt glad. som alla andra invitar jag så klart vidare i denna tråd om det det skulle bli möjligt att skicka vidare rickardp snabela.com
Jag ställer väl mig på kö också då. [borta] Fick en inbjudning av en vän. Har inga jag kan ge ut själv dock :S
Wohoo, idag fick jag äntligen min invite! Jag sjönk så lågt att jag köpte en på ebay för någon vecka sedan bara för att vara säker. Jag vet inte riktigt vad man ska säga ännu. Håller på att kika på introduktionsvideos och Wave-exempel. Det känns lite som att slänga e-post, wiki och diskussionsforum i en mixer. Det största hindret är väl att man inte känner någon annan som har Wave ännu, så den praktiska nyttan får nog visa sig senare. Men det är alltid kul att pröva någonting nytt
edit: Jag har blivit inbjuden på annat håll. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Jag ställer mej lydigt längst bak i kön och väntar... Skickar självklart vidare eventuella invites. tobias.kurol snabela gmail punkt com
Så, nu är det jag som är sist i kön. Vore jättekul att få vara med och leka! jonas punkt beckman snabela gmail punkt com
me too, längst ner i listan... iaf ett tag tills det kommer en ny. Skänker mina invites till folk här! figgeo at gmail dot com
På tal om Google wave, den här parodin på Demot var ju dö bra: http://www.youtube.com/watch?v=xcxF9oz9Cu0
GratisGrejer.nu har en tävling som avslutas om en vecka.. Dem har 3st invites som kommer delas ut! http://www.gratisgrejer.nu/invite-google-wave/
jag ställer mig bredvid resten av skaran av önskare om att få en invite morgan dot karlsson at gmail dot com
Hoppas på en invite till danibre snabela gmail dutt com Är det många som har fått invites eller är detta bara en lista på folk som hoppas väldigt mycket?
Med all sannolikhet det senare, och nu skriver även jag upp mig på sagda lista: [email protected] Jag får runt hundra spam-mail varje dag så inte direkt orolig XD.
TIPS: Kolla #googlewave på Twitter. Fick precis min invite från en schysst tjej som kastade iväg en massa invites där