me2 oooo. Jag har letat som en tokig efter Wave-invite. Jag skulle hemskt gärna ta emot en. Plz? manhog at gmail dot com Thy reward shall be great
Jag faller in i bön kören Är grymt sugen på wave så tar mer än gärna imot en invite /Stening Edit: Har fått tag på wave nu
Jag har 5-10 invites kvar att dela ut till "randoms". Dra iväg ett mail till whippen[at]gmail.com om ni vill ha en då jag inte tittar i forumet här så ofta
Jippiiiee! Idag kom min invite, tack vare MATENROU..... Tack som faan för den, hoppas kunna testa lite i helgen.
Finns det fler invites så är jag grymt sugen! ;-) Jag har Spotifyinvites att delge i retur om nån vill ha! mr.mathias.nilsson [at] gmail. com
Nej, det verkar inte funka så bra på android ännu tyvärr. Frågan är om det någonsin kommer göra det med tanke på att den snabbaste browsern jag har på datorn (chrome) inte hänger med på stora vågor.
Kommer säkert en smutt Google-App som delar upp och gör mindre dynamiskt. Väntar snällt på den, det är ändå inget att ha när ingen annan har waves... just nu är det mest "vi skapar en wave för detta och har inget att säga".
Skulle man kunna få tigga en invite? alex.welin[a]gmail.com Kan säkert komma överens om någon typ av ersättning, som tack. MVH
Även jag är allvarligt sugen på att testa Wave. Skulle vara intressant och se om det är vad som saknas för projekthanteringen här på jobb. Excel och eviga mail börjar kännas riktigt gammalt.. Så om någon har en invite till övers: mickee[at]gmail.com