Hmm... skumt! Det fungerar snabbare än någonsin på min telefon och batteritiden är också även den bättre än tidigare!
Hmm... ett baseband beskriver signaler och sådant i en telefon. Jag är inte så insatt i det själv så jag kan inte riktigt förklara. Men din iPod Touch är ingen telefon... och har därför ingen användning av baseband
Tack Nu undrar jag dock, ska jag stanna på 4.3.3 eller vidarenedgradera till 4.2.1 som min iPod hade när jag köpte den? Är det någon märkbar prestandaskillnad mellan 4.2.1 och 4.3.3?
Jag har enbart kört 4.3.3 (iPhone 3GS) och 4.3.5 + 5.0 (iPhone 4). Så alla andra versioner än dem är jag tyvär helt och hållet obekant med. Har dock även jailbreak'at mammas iPhone 2G för drygt 2 år sedan, och hon kör 3.x 4.3.3 sägs vara den stabilaste av dem alla
Kan tänka mig det By the way... jag skrev i sajtrelaterat och föreslog en liten forumavdelning för oss apple-användare
Jo, jag vet att det är sweDROID, men ta en titt på exempel ifans.com. Där finns en liten Android-sektion och det finns än dock en del apple-användare på detta forumet som faktiskt inte vill lämna forumet och sin swedroid-familj för ett annat forum För att Swedroid är ett toppen-forum. Jag älskar väldigt mycket som har med Swedroid att göra. Jag har varit medlem på denna sidan väldigt länge (hade ett annat nickname innan). Man vill inte riktigt lämna sin Swedroid-familj
Skaffade en för-jailbroken (av pwnagetool) 4.3.3 ispw. Kopplade iPoden till datorn, satte den i pwnd dfu mode med redsn0w och sedan startade jag tinyumbrella och stängde ner det för att den skulle skriva till hosts-filen. Sen startade jag upp det och körde tss server, sen startade jag itunes och shift-klickade på restore Sen stängde jag av tss-server efter ett tag och sedan märkte jag att iPoden läste in det nya OS'et och installationen fortlöpte ^^