iOS utvecklare (Learn by doing)

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Bernzel, 18 mar 2016.

Taggar:
  1. Bernzel

    Bernzel Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    1
    Hejsan!

    I dagsläget sitter jag i företaget ensam på en app som vi jobbar hårt för att utveckla till något stort.
    Jag är själv Android utvecklare och är mest trygg i detta, så nu letar vi efter en iOS utvecklare som skulle kunna bygga/underhålla appen på Apple marknaden.

    Personen i fråga behöver ha erfarenhet med backend programmering. Just nu använder appen Backendless.com och deras API som backend för att lagra data & användarkonton. Ambitionen är att migrera datan vidare till en egen host & API inom en snar framtid.

    Dina kunskaper behöver inte vara på professionell/universitet nivå då jag själv är självlärd programmerare sedan 1-2 år tillbaka och håller fortfarande på att utvecklas som programmerare. Men har du byggt ett par appar själv med servrar och är fullständigt beroende utav skapande processen så är du utav intresse för oss!

    Finns mycket mer att klargöra/diskutera vidare, så om du är intresserad utav att utöka dina kunskaper och möjligen sätta ditt namn på en framtida topp-app så skriver du ett PM till mig här till att börja med!

    Ha det!
    Mvh
     
    bernard gillar detta.