Hmm. Behöver man inte SHSH-blobs och sånt? Det var nåt sånt när jag hade min iPod 4 och skulle gå från 5.0.1 tillbaka till 4.2
Det enda man behöver göra är att hålla in SHIFT medans man trycker på¨"återställ" i iTunes sen pekar man dit filen ligger på datorn så är det klart. Inget mer behöver göras. Inte ens DFU mode eller dylikt.
Apple notes that devices which are eventually updated to iOS 7 GM (Build 11A465) cannot be restored to earlier versions of iOS. They will, however, be able to be updated to the final build of the software upon its release to the public – next Wednesday. Vet inte om detta stämmer dock, har ej fått nån uppdatering till GM.
Jag körde stock ett tag men tål inte TW. Antingen blir det 5S eller möjligtvis nexus 5. Dom lär släppas tätt inpå varann så ska avvakta lite.
olika för varje iphones? Min iphone 4 iOS 7 vill bara ha 683 mb hämtade hem den på iphonen ota men går inte installera, testar nu via itunes
Nånting har hänt med min lur den vägrar auktorisera sig efter nedgradering till 6.1.4. Fast vid aktiveringsskärmen. Fungerar varken över wifi eller kopplad till iTunes. Får nyttja DFU läge för första gången.
Antingen beror det på att Apples servrar är överbelastade eller så har de gjort så att man inte ska kunna gå tillbaka.
Den andra nissen här lyckades ju dock aktivera sin GM version verkar det som. Allt annat med iTunes Store funkar förutom just aktiveringen.
Uppdateringen hämtad och klar.. men får meddelande om "Programuppdatering ej tillgänglig" på min iPad. What, varför!?
Nåväl laddar hem .ipsw fil för final release nu från Apple. Går segt dock så får vänta med att återställa det till luren tills imorgon bitti. Eller iofs det är klart om en timma jag orkar nog hålla mig vaken till dess.
Prova dra in final direkt: http://www.redmondpie.com/download-...hone-5-4s-4-ipad-and-ipod-touch-direct-links/
Drog in det på paddan nyss, verkligen iPastell och vet inte vad jag tycker om det.. Gulligt kanske Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Hmm fick 6.1.3 av nån anledning när jag körde restore... nu går den inte ens att återställa från backup... Aldrig haft så mycket problem med en mjukvaru uppgradering på en mobil enhet...
Ja för nu har nedladdningen avbrytits 2 ggr. Surt. Lika bra att vänta tills imorgon då stormen lagt sig.
Såg att det verkar vara direkt från Apples servrar, så det är nog förklaringen. Det är dessutom samma som GM som dessa länkar är.