Vart hittar du svenska priser på ipad2, för just nu nu så kan man ju bara köpa den gamla ipaden på apples hemsida, de kanske bara försöker tömma lagren på den. Ibland kan man bli lite sugen på en ipad som den prylbög man är, men sen kommer jag på att det är iOS i den och då försvinner de tankarna direkt
Visst, 8,8mm är tunt, mycket tunt men det är inte "wow" för min del. Det lär vara betydligt enklare att få en tablet tunn än en smartphone då den har betydligt mindre utrymme för hårdvaran. Sen förstår jag inte heller att det kan vara skönt att hålla i en sådan tunn fyrkant...
I Sverige finns ingen konkurrent mer än denna produkt, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=825865 Någon som håller med?
Dom har inte sänkt priset på grund av kronan. De säljer ut den gamla i alla länder. Du får nog fortfarande räkna med runt 9-10xUSD-priset för att få det svenska priset.
Kommer i 3G version också Kallas då A501: http://reviews.cnet.com/2300-13970_7-10006721-7.html?s=0&o=10006721
Frågan är om det kommer en ipad 3 till sommaren? För denna kan aldrig hålla ett år. Den har ingen form av usb eller CF kort. Priset är också löjligt högt. Till sommaren kommer android med tablets som kommer springa cirklar runt denna och till halva priset. Så nej, även om den är fin är den ganska snart passerad.
Nja... http://www.appleinsider.com/article..._3_rumors_by_calling_2011_year_of_ipad_2.html Vilka superfantastiska superbilliga androidplattor kommer till sommaren?
Jag lever på hoppet och tror faktist verkligen på att dom har ändrat priset pga dollarn men den som lever får se.
Förstår inte inläggen som rör priset på Ipad 2 att den är "billig" och sätter press på Android plattorna som är så dyra. Har jag missat nått eller? Om vi utgår från de officiella priserna i USA som vi har tillgång till för Ipad 2och Motorola Xoom ser det ut såhär. Väljer 32GB mobellen av Ipad då Xoom har 32GB Ipad 2 32GB wifi $599 ( ingen GPS ) Motorola Xoom wifi $599 ( har GPS ) Ipad 2 32GB wifi+3G $729 Motorola Xoom wifi+ 3G $799 Ipad 2 har inte hdmi,usb eller plats för sdkort och lägre upplösning på skärmen. Vill du ha bilden på tv så får du köpa en adapter för $39. Min personliga åsikt är att man får mer och bättre hårdvara för pengarna med en Xoom. Sen vilken som ger användaren den bästa upplevelsen kan jag inte spekulera i då jag inte testat Honeycomb eller IOS 4.3. Men de båda systemen har sina fördelar. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Eller en Ipad2 för den är inte släppt! Både Motorola och Samsung kommer ju med EU versioner av sina 10" tablets. Och chansen är ganska stor att dessa kommer till Sverige före Ipad2 med tanke på hur lång tid det tog för Apple sist! Vi får med andra ord se 1. Vilken prissättning som blir aktuell 2. Hur dom går att jämföra när dom finns tillgängliga. Personligen har jag svårt med en tablet som inte har widgets...Det har jag ju tom. på mitt Win 7 skrivbord och på Igoogle.
Ipad 2 kommer att släppas 26/3 i sverige. Jag gillar android, men 16GB Wifi modellen verkar väldigt prisvärd.
Gillar också Andriod, men när det kommer till deras plattor verkar de sakna en viktig del, Apps! Det kommer ju ta ett bra tag innan man kommer få ser fler och kvalitativa Apps till Andriod. Även om jag föredrar Andriod OS framör iOS vilken dag som helst, så saknar jag inget med iOS, eller vill ha något som Andriod har. Så om jag hade fått köpa en platta i dag hade det nog varit iPad 2.
Det tror jag när jag ser det! När dom inte ens kan skriva ut information på svenska om Ipad2 på apples hemsida har jag svårt att tro att den kommer att finnas tillgänglig för kunder i sverige om 3veckor. Vilket pris syftar du på? Inget pris på Ipad2 är ju meddelat än? Eller har jag missat nåt?
Tycker att dom har gjort den alldeles för ömtålig, titta vad lite glaset skyddas emot skalet. Ipad 1 är tåligare tror jag, Blir många glas byten på dom
På apples event när dom visade den så visade dom även priserna. Samma priser som när första ipad kom. Dom vissade även släppdatum för sverige. Dom skriver nog inget om den än då dom sänkt priset på första och vill sälja slut den gamla.
Alltså priset är samma för iPad2 som för gamla iPad!!!! Likadant med i princip alla Apples produkter. Gamla iPad kostade 499 dollar för 16gb wifi och nya iPad2 kommer kosta 499 dollar för 16 gb wifi! Det innebär att samma pris som iPad tidigare hade (innan rean som påbörjades igår) kommer att gälla för iPad2 i Sverige.