Blev så trött på att det aldrig kom buggfix uppdateringar till min Galaxy S, ständiga problem med att ladda ner stora appar, android process som sög ur batteriet på några timmar mm. Update all apps fungerar klockrent på ipaden
men inte på Galaxyn. Har väntat typ ett år på en buggfix uppdatering men inget hände. Riktigt dåligt tycker jag då mobilen kostade 5000kr.
När jag köpte den så hade den bästa hårdvaran, men få appar supportade den och istället så skrevs apparna för att klara mainstream hårdvaran
och väldigt ofta fungerade apparna överhuvudtaget inte alls på SGS´en.
Men jag var ändå en inbiten Android användare och självklart så ville jag ha en Android TAB, men efter att provat IPAD´en lite så var jag fast.
Har spenderat timmar för att få allshare att fungera och ständigt strul, hur skoj är det att vilja sätta på en film klockan 8 en fredagskväll
och att få igång den två timmar senare. Med apple tv fungerar det perfekt och allt är super enkelt till o med tjejen kan hyra film och se youtube och spela spel på TV´n. Det skulle hon aldrig lyckas med om hon använde en Android och allshare. Hon kan till och med få ut Spotify att streama till stereon.. hur enkelt som helst. Till o med en apa kan använda en ipad
Klart man sakande widgets i början, men man glömmer snabbt bort dom. Byter gärna bort widgets mot överlägsen användarvänlighet.
Från Apple till Android till Apple.. Nu blir det Apple för hela slanten
IPAD´en är grym!! Hoppas Iphone 5 blir lika bra!
Click to expand...