jag förbokade ju min blå max 128GB från wondamobile för ett bra tag sen, för att jag ville ha garanterat fungerande dual sim - dvs Hongkongmodellen. den ska börja skickas ut ca 20/11 har det stått från första början - jag vet inte hur de kunnat vara så säkra på sin tilldelning, men jag tror faktiskt inte de hade utlovat nåt om de inte var ganska säkra på det själva - de lever ju väldigt högt på sitt rykte gällande tillförlitlighet just. och ett tag var alla max borta från sidan - och sen kom de tillbaks men då stod de att de skulle skickas 8/12, så då var det väl en ny batch de hade blivit lovade. man ser även att vissa färger försvinner vartefter, så det verkar som att de har koll på vad de har och inte har. Det kanske funkar lite annorlunda i Hongkong

. hoppas det iaf, vi får väl se vem av oss som får vänta längst
lite OT i just den här tråden men ha tålamod med mig är ni gulliga

- iaf så har jag ju gått och funderat på länge att man skulle ha en mini
också, så det är vad jag kommer att sitta och trycka på F5 för idag

. (den får bli en svart dock, såg en blå iphone 12 på elgiganten och gillade den inte alls

.)
hursomhelst så har jag köpt likadana tunna silikonskal från ESR till båda två, och efter att ha suttit en stund nu på morgonen och vridit och vänt på skalen - innan jag slutgiltigt bestämde mig om jag skulle gå all in med båda två - så känner jag nu att japp, maxen är en
surfplatta, och det kommer att bli skitbra att ha båda två

. den lille att springa runt med och maxen i väskan

Click to expand...