Avslutad: iPhone 6 Plus 128 GB + flipfodral

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av SwedBear, 30 dec 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SwedBear

SwedBear Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    52
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7 Edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7 Edge
    Telefon 2:
    Samsung S6 Edge
    Telefon 3:
    iPhone 6s
    Platta:
    Nexus 9
    Platta 2:
    Nvidia Shield Tablet
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV. Samsung Gear S2 Sport.
    Nu när min Nexus 6 äntligen är på väg så är det dags att sälja min iPhone 6 Plus 128 GB (modell: APPLE IP6PLUS/128GB/GR). Det är inget fel på iPhone (har även iPad) men dels saknar jag Android och dels kommer jag få en företags-iPhone när jag byter jobb så då blir denna över.

Telefonen är köpt hos SIBA i mitten av Oktober 2014 och kvitto finns. Den är självklart inte låst till någon operatör. Jag har haft flipfodral på telefonen sen jag köpte den så skicket är väldigt bra. Framsidan ser jag inga repor eller något på och på baksidan är det minimalt med repor. Det mesta jag kan se är några prickar. Bifogar två kort som ni kan zooma in och titta på.

Orginalkartong med orginaltillbehör finns självklart och två fodral följer med, ett flipfodral och ett Apple iPhone 6 Plus Silicone Case Black.

Telefonen finns i Huddinge och jag jobbar inne i Stockholm vid hötorget. Självklart kan den skickas men annars kan vi träffas.
    Nu är det lite helgdagar så jag kommer inte kunna träffas/skicka före den 5 januari men jag vill lägga in annonsen för att se intresse och i så fall förbereda affären så vi kan slutföra den direkt när jag kommer hem från Gotland.

Pris: 6500 kr
    iphone6plus1.jpg iphone6plus2.jpg

2. SwedBear

SwedBear Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    52
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7 Edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7 Edge
    Telefon 2:
    Samsung S6 Edge
    Telefon 3:
    iPhone 6s
    Platta:
    Nexus 9
    Platta 2:
    Nvidia Shield Tablet
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV. Samsung Gear S2 Sport.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.