Avslutad: iPhone 8 64GB / Huawei P20 128GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av jollelund, 11 maj 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. jollelund

    jollelund Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    1 219
    Mottagna gillanden:
    216
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Fold4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Fold4
    Telefon 2:
    Samsung Flip4
    Telefon 3:
    Samsung S22 Ultra
    Platta:
    Samsung Tab S8
    Platta 2:
    Ipad Air
    ** iPhone bytt med Monkeestorm **


    Jag har provat på iOS ett tag och känner som jag alltid har misstänkt, att det inte är något för mig.

    Jag vill därför se om det är någon som vill byta en iPhone 8 mot en motsvarande Android. Tyvärr är telefonen använd utan skyddsglas, så det finns en hel del microrepor och några små lite djupare repor som man känner med nageln. Fint skick i övrigt, hittar bara ett litet märke på undersidan av ramen.

    * Inköpsdatum 01/2018, jag har dock köpt den begagnad
    * 64GB
    * Batterihälsa 90%
    * Silver
    * Låda + laddare, osäker på om jag har kvar originalkabeln, men kabel medföljer
    * 1-2 skal

    Jag har också en Huawei P20 (ej pro) liggande, som kan följa med i ett eventuellt byte beroende på telefon. Denna telefon är i lite sämre skick, med färgskav runt om på ramen, repig skärm och spräckt baksida. Den fungerar dock som den ska och enligt Huawei kommer den att få Android 10 inom en snar framtid.

    * Inköpt här på forumet för tag sedan
    * 128GB
    * Svart
    * Låda (tror jag) + snabbladdare
    * 2 skal

    Jag har säkert missat något, men det är bara att fråga om det är något ni undrar över.

    Det jag söker främst är en Samsung eller en Pixel. Lite sliten gör inget, men inga spräckta skärmar.

    Jag finns i Lerum/Göteborg för personlig affär, annars har jag genomfört flera byten på distans, referenser finns på min sida.

    20200511_104441.jpg 20200511_104839.jpg 20200511_104545.jpg 20200511_104934.jpg 1.jpg 4.jpg 5.jpg 3.jpg 6.jpg 3.jpg 8.jpg
     
    Last edited: 12 maj 2020
  2. Monkeestorm

    Monkeestorm Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 dec 2017
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone XS

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone XS
    Är en OnePlus 6T 8/256 intressant?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.