Även jag håller med.
Det är en fantastisk känsla i IPhone 5. Kvalitetskänslan och flyter i telefonen är helt otroligt. Fruktansvärt stabil och bra telefon, det kanske har med att göra att den är lite mer låst till skillnad mot Android. Har märkt att jag inte pillar riktigt lika mycket på Iphonen som Androiden men det beror nog på att det inte finns så mycket att göra på Iphonen när man väl har "gjort den till sin egen". Tog inte många minuter att bli färdig med Iphonen från att man packade upp den om man jämför med Androiden, den blir man ju nästan aldrig färdig med :-)
Använder min 5:a privat och en N4 (snart S4) i jobbet. Det jag saknar i IOS är möjligheten till widgets,notifieringsfältet och sökfunktion i dialern. Fattar inte att Apple missat smart sökning i dialern.
Gillar båda systemen men på olika sätt och eftersom man är lite mobilfreak är jag glad att ha möjligheten att köra båda systemen.
En sak jag inte gillar i IPhone är flytet i webbrowsern, både safari och Dolphin. Det är mycket skönare flyt i Dolphin i Android mot IPhone, det liksom rullar på bättre när man scrolling i Android. Samma sak när man zoomar i tex Dolphin så anpassar sig inte texten till skärmen på samma sätt som i Android.
Sent from my phone with Tapatalk
Last edited: May 11, 2013