Längtar oerhört efter Iphone X, har nyligen bytt arbete får en X, vädligt snällt. Den är ju ruskigt dyr. 
Dyr o dyr, allt är relativt. Jag reflekterade ett tag sedan över hur det fortfarande gnälls över att den nya telefonen (Oavsett märke) om det spränger ett gammalt prisintervall, att den är för dyr, det är ju "bara" en telefon säger man.
Näe, det är inte "bara" en telefon, bara en telefon är typ en gammal Nokia 3110 ish.
Telefoner idag är din dagbok, systemkamera, HD videokamera, minidator, anteckningsbok med mera. Det är din centrala hubb som man gör nästan allt med.
Gillar också att det inte hackas så mycket, ännu, här på Apple vs Android osv. Så trött på det. Jag har kört båda, förr gillade jag Apple skarpt, när då större skärmar uteblev och att jag var tvungen att ha en vattentät telefon så förr Apple bort. Kört både s7 edge och annat. Nu när luren har större skärm och inte en massa döyta så är valet enkelt. Att arbeta med Apple prylar är riktigt nice.
Man kan ju hoppas att man inte behöver vänta alltför länge på telefonen.
Var först inne på en Note 8, men det är något med designen och OSet som jag inte riktigt gillar på den.
Last edited: Oct 26, 2017
Englund81 and _z_ like this.