Nej, mina linser är rena och fina. Hur utbrett det är vet jag inte, men om man köper en iPhone X idag lär det vara åtgärdat. Det var plastrester från monteringen av kameralinserna och inte hår.
Ska man döpa honom också? Hade du ett dop? Vad menar du med: skitkul när kollegor och bekanta kör scanning och får upp "Virus"? Vad är det som kommer upp? [emoji848] Jaha, ok. Jag har bara haft Honor 8 och S7 edge i Android-väg utöver nån liten budgetmodell för många år sedan (Galaxy Y).
Det är Samsung som har den funktionen, Smart Viloläge kallas det för och introducerades 7 år sen med Note 2. Fast använder själv aldrig den funktionen. Vill inte ha skärmen på hela tiden och slösa på batteri.
Det finns verkligen små små saker både här och där som ser dumt ut. Något jag inte kan känna igen på iPhone 6s, alla dessa små prylar Kolla klockan uppe till vänster i videon under start av tapatalk (har sett det vid andra appstarter med) View: https://youtu.be/3dpSRth5srM
Gissar på att han döpt sin mobil till Virus och har blåtand på och visat för alla. När kollegor söker andra bt produkter kommer VIRUS upp i guess
Med en jättehype i början för iPhone X, då alla ska beställa för att vara rädda för att bli utan. Har försäljningen gått tillbaka, eller rent av minskat redan? http://bgr.com/2017/12/08/iphone-x-sales-2018-may-be-slowing/ Ryktena på en del håll var väl att även under 2018 skulle det bli brist på den. Inte för att det har nån större betydelse men vad media skriver ska man ha lite överseende med. Inte alltid med verkligheten överstämmande.
Gissningsvis så skulle försäljningen ha varit högre om det faktiskt skulle gå att köpa en i butik. Det där med väntetid är iaf inte min starka sida
Klart man inte vill vänta. Men det blir lätt för överdrivet. Gissar att många analytiker är slipsnissar som spekulerar i aktier. Men kanske inte har så bra koll på teknik.
En viss väntetid kan det nog vara på en del ställen. Eller så får man den direkt på andra håll. Kritiserar inte telefonen som sådan. Men det blir lite tröttsamt att läsa samma sak varje år. Är det nåt "analytiker" borde ha lärt sig är att Apple är duktiga på produktion och flöden. Särskilt gällande iPhones som är deras viktigaste produkt. Blir säkert samma rubriker med iPhone 11.
Handlar bara om marknadsföring. Samma metod varje år, överhypar när ny modell släpps, slutsåld, lång väntetid, sen ökad produktion med kortare väntetid. Då det har funkat varje år och då är det bara fortsätta med det. En eftertraktad produkt som det råder brist på gör den ännu mer eftertraktad om den är svår att få tag på. Manipulation är Apple bäst på, men varför sluta när det säljer. Även med lägre försäljning på X, så tjänar Apple ändå pengar på det med tanke på det höga priset.
Du har rätt. Rubriker där det står att telefonen är slutsåld är den bästa marknadsföringen ochr beprövad.