Fick även jag min X idag Kommer närmast från Oneplus 5 /5t, s8 , iPhone 7plus och iPhone 8 plus . Säga vad man vill om priset men den känns verkligen svindyr när man håller den . Att jag inte har hemknappen tänkte jag bara på första 10 minuterna . Utan tvekan den absolut snyggaste och skönaste telefonen jag ägt
lite samma telefoner jag kommer ifrån med, helt ärligt så skulle det vara fruktansvärt svårt o gå tbaka till något av dom! X upplevs mycket modernare på något sätt! Älskar svepgesterna totalt
Hade tidigare än X (köpte på release) bytte till Oneplus 5T och nu till Iphone 8 och nu saknar jag X igen. Om det inte vore för priset som är lite väl skulle jag byta upp mig igen. På något sätt måste jag komma över detta med nya telefoner.
Ironi det där med priset. Oftast är det dyrare att hela tiden byta telefoner för att man inte är nöjd än att köpa den man verkligen vill ha och behålla den.
Vad menar du ? Köpte iPhone 8 plus för 10700kr och sålde den för 7200kr för att sedan köpa en X för 11000kr . Hehe helt sjukt detta igentligen .
Du har helt rätt, nu var det inte fråga om några större pengar. Men visst tappade 150€ kanske på allt vilket var helt onödigt om jag bara hållt den eller undvikit att uppgradera från 7an jag hade i ett år.
Så, använt den i några timmar nu. Det jag snabbt kan säga är att mobilen känns bra och fin i handen. Dock känns inte allt rätt, är van med snabba animationer. Minns inte om det gick att snabba på dessa på iOS? Sen har jag exempelvis problem med Tapatalk appen där jag inte kan ta en bild och ladda upp, den fastnar bara i "processing". Jag får ta en bild med kameran först och sen ladda upp bilden istället, halvdrygt. Sen märkte jag att mobilen lätt tappar kontakt med Whatsapp på datorn, vilket inte hände med Note 8. Tips? Sitter inte på WiFi nu, men ska prova att koppla upp mig på det.
Du kan stänga av animationer i inställningarna. Tapatalk och ta en bild, det där är en bugg. Jag har den också.
Jag gillar luren så mycket att jag har börjat bli paranoid, tänk om det händer luren något om 6 månader till 1 år, tänk om det är nästan omöjligt och få tag i en ny då. Va fan gör jag då? Jag vill inte vara utan min X, ska jag behöva köpa en till och ha den i reserv i skåpet?
Personligen tror jag inte jag kollar efter något annat nu till antingen Note 9 eller Xs Plus. Dom enda mobilerna som är intressanta just nu... Tror besvikelsen över Sony och LG gjorde en matt. S9+ känns inte tilldragande nog. Och OnePlus 6 som kopierar notchen... Ärligt talat, jag stör mig inte så mycket på notchen som jag trodde jag skulle göra men att se andra implementera den utan syfte känns bara uselt... Animojis är faktiskt lite löjligt roligt Chicks like them.
Samsung går fet bort för mig av flera anledningar som jag inte ens orkar gå in på LG never ever again säger jag bara hahaha Hyi! samma med Sony som med LG.. hyi! OnePlus är isåfall det enda men jämföra dom med en X.. Det liksom funkar inte va Notchen stör mig absolut noll, gillar den faktiskt! Ja absolut men du får vara mannen i hushållet och bekosta mina hobbys så städar jag o lagar mat
Jag som bytt så sjukt många lurar genom alla år, kommer mer eller mindre alltid tillbaka till Ios. Mina tre senaste var 7+ 8+ samt nu X sedan en tid tillbaka. Har sålt minneskort och har inget sug alls på något annat Sjuk nöjd med min Sedan att man kör både beats x samt AW3 gör allt så smidigt.
Kameran var inte så bra som jag hade förväntat mig. Mjukvaran i den jag köpte var koreansk vilket gav mig en massa olika problem däribland inte kunna använda VoLTE / VoWiFi. Extremt låst så custom roms var o glömma. Skärmen kan inte jämföras med samsung paneler. Kanske slutändan är att det var en koreansk modell som var problemet. Men iPhone X piskar v30 lätt. I det mesta, kanske inte i ljud avdelningen riktigt men ska se om en extern dac kan lösa det problemet
Efter LG och Axon samt vissa Sony så ligger iPhone i topp när det gäller ljud i hörlurar enligt egen erfarenhet. Ska du ha bättre med extern DAC får du nog kika på något dyrare än Dragonfly.
Hur länge har den buggen funnits? Märker ju nu att det finns ännu fler buggar. Postade nyss ett inlägg, och det bara snurrade Sen fick jag en like på det inlägget, men det bara snurrade, så jag hade postat, men fastnat på snurranimationen.
Kommer inte ihåg exakt men har haft den länge. Har för mig att jag hade den innan min X också men kan ha fel.