Hej alla SwedroiDvänner.
Om jag nu ska gå ut med en STOR URSÄKT.så menar jag det till 100%.
Har fått väldigt stor respons från TabletShopen efter deras tekniska problem löst sej.
Blev erbjuden pengar tillbaks med full förståelse från deras sida,men jag såg helst att jag får det jag beställt.
Idag mailar dom att DHL strulat med leveransen av mina produkter så jag blev (som jag ser det) mycket generöst kompenserad utan extra kostnad som plåster på såret efter allt strul..
Måste säga att dom har skött detta snyggt efter det tekniska löst sej,som gjorde att många beställde varan som inte fans i lager.
Efter att det upptäktes så skrevs det slut i lagret på min vara, då började mailen att vakna mellan oss som jag ser som positivt.
Men jag såg väldigt mörkt på detta i 2 veckor utan respons från dom av mina mail.
Så jag tror det har löst sej för min del

.
Till slut vill jag önska alla en GOD JUL!!!!!
Click to expand...