jättebra forum med trevliga medlemmar.....

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av Vendelkråka, 21 okt 2011.

  1. Vendelkråka

    Vendelkråka Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2011
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    ...tänkte så här på kvällskvisten passa på att dels berömma Swedroid i allmänhet och Defy forumet i synnerhet för den trevliga och hjälpsamma tonen.Snabba och bra svar och inimellan lite go humor oxo...:teeth:

    Sen vill jag utan att nämna några namn berätta att jag som Defy-amatör och med en dylik inköpt i England (T-Mobile), frågade här i ett inlägg ifall nån hade möjlighet att mot ersättning uppgradera & rensa min telefon, och inte långt efter mitt inlägg fick jag svar av en trevlig snubbe, som trots att hans och sambons lägenhet hade blivit översvämmad med allt vad det medför av elände & besvär , tog sej tid att ta emot min telefon och fräscha upp den med både det ena och det andra......<3<3<3

    Sen ville han inte ha någon ersättning heller....!!:innocent:
    Det är sånt som gör att man återfår tron på mänskligheten...Tack för hjälpen MotorolaMannen och nån dag träffas vi förhoppningsvis och jag får möjligen tillfälle att återgälda vänligheten på något sätt......:)
    Mikke
     
    Henkaoh, HOAP, DreamHawk och 5 andra gillar detta.
  2. ZiMMeN

    ZiMMeN Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2010
    Inlägg:
    865
    Mottagna gillanden:
    115

    MINA ENHETER

    Sånt här gör att man blir glad :)

    Skickat från mobilen via Tapatalk
     
  3. 4305ms

    4305ms Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2010
    Inlägg:
    1 369
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    S10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S10
    ROM:
    Stock
    Mycket!
     
  4. duetten2

    duetten2 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2011
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har inte fått några svar alls på mitt problem, så för mig fungerar det här forumet inte. (sa hon bittert...)