Jag blir så trött!!! Har fått skärmproblem nu!

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av ekmanmartin, 16 mar 2010.

1. ekmanmartin

ekmanmartin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Efter ha ägt min liquid i 2v. så blev jag av med mottagningen. Med föld att jag fick lämna tillbaka den till mediamarkt på lagning som tog exakt 50 dagar! Problemet löstes genom att lägga i en ny mjukvara sen va de problemet löst. De värsta var att dom gjorde juh de i Frankrike!!! Men nu slutar inte mina problem där...Nu när jag harf den hemma i 2 dagar och skulle ladda den så ramlade den ner från en hylla ner på bordet.(ett fall på 5cm) och vad tror ni
    hände?..Jo skärmen blev svart uppe i högra hörnet....hur trött tror ni jag är nu??
    Någon som vet vad man ska göra åt detta??...en ny skärm kan jag juh inte tänka mig är så billig!!! Jag har juh tyvärr inte någon exta försäkring på den så jag kan ta de på försäkringen....Jag tycker juh den borde klara ett fall på 5 cm!!

2. roxer2b

roxer2b Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det kan man definitivt tycka. Jag tappar min liquid hela tiden. Så sent som idag tappade jag den ett par meter ner i asfalt. Den börjar se lite sliten ut, men den funkar felfritt fortfarande.

Men har du tur kan du få det på garantin.

3. calle_d

calle_d Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    44
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23+

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23+
    ROM:
    Stock
    Min första liquid råkade jag klämma ihjäl :ehm: så jag fick en ny på försäkringen. Den gamla telefonen har helt trasig display och man kan bara se att det lyser lite längst ned till höger.

Har kontakt med en firma i Norrtälje som eventuellt kan laga den genom att byta displayen (utan att för den sakens skull ta flera tusen för det). Jag väntar just nu på att han ska komma över en display från sin kontakt i asien.

Du kan ju PM:a mig om någon vecka och påminna mig om du vill veta hur det gick.

4. Chichin

Chichin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Jag har samma problem med skärmen som du, svart i högra hörnet, jag har skickat in min och ringde idag, de har fan haft den i tre veckor:( men nu säger de att de ska skicka tillbaka den på fredag eller måndag:) Lagad då, det svarta på skärmen fick jag efter att ha tappat luren på klinkersgolv, sa att den bara blev så efter att ha haft den i fickan, verkar funka??

5. ekmanmartin

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Pratade med MediaMarkt idag. Dom sa att jag skulle komma in med den så dom kunde titta på den...Dom viste inte om dom skulle laga den eller jag fick en ny.. Vi får väll vänta till helgen och se. (hinner tyvärr inte köra dit innan)

6. ekmanmartin

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

AA vadå att jag fått ett måndags exenplar! Nu har jag ingen mottagning IGEN!! Samma problem som jag hade när jag lämnade in den första gången. Läste i papperna jag fått från den "lagningen" att man måste byta operatör manuellt men att inte alltid det hjälper ändå. Nu har jag provat göra det men det men det hjälper inte. Det står bara att "your simcard does not allow a conection to this network" fast det är min operatör.
    Klickar jag på select automatically står det registerd on network. Men jag får ändå ingen mottagning. :(
    Någon som har någon lösning?

7. roxer2b

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

TEsta att slå av/på flygplansmode. Tvingar GSMsystemet i telefonen att starta om typ.
    Det kan hjälpa, men det låter som om du nog helst borde fösöka få en ny telefon. En fungerande liquid är najs. :)

8. ekmanmartin

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har provat med flygplansmode nu men de hjälpte inte....

9. roxer2b

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

TEstat att skrubba kontakterna på simkortet? Kan ju vara något sånt dumt?
    Har hänt mig ett par ggr genom åren.

10. glimbrink

glimbrink Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Jag hade samma problem med min telefon men det var när jag flashade osv så jag fick flasha om sen fick jag mottagning då kunde jag slänge in 2.1 flash igen...